کروز: ۹۵ درصد شاکله اصلی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ در اختیارمان است

کروز: 95 درصد شاکله اصلی تیم ملی برای جام جهانی 2018 در اختیارمان است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که در حال حاضر ۹۵ درصد شاکله اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسیانو کروز در خصوص تمرینات تیم ملی در مینی کمپ اول و دوم این تیم گفت: نظر من و سایر نفرات کادرفنی تیم ملی در خصوص وضعیت تمرینات و بازیکنان در مینی کمپ اول و تا به اینجا که در اواسط مینی کمپ دوم هستیم، مثبت بوده و رضایت بالایی داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه این دو مینی کمپ در پایان لیگ باشگاهی بازیکنان برگزار شده، بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. همه عزم‌شان این است که با تمام توان تمرین کنند و خودشان را نشان دهند.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان به دلیل وظایف باشگاهی خود در این دو مینی کمپ حاضر نشدند، خاطرنشان کرد: برای ما تأسف برانگیز است که بازیکنان پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن را در این تمرینات در اختیار نداشتیم. نکته‌ای که وجود دارد ما با بازیکنانی که در در اردوی فعلی حضور دارند و بازیکنان تیم‌هایی که نام بردم 95 درصد شاکله اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را در اختیار داریم.

"بعد از بازگشت پرسپولیس از عربستان پاسپورت بازیکنان ملی پوش این تیم توسط فدراسیون گرفته شده است. آنها چه زمانی به تمرینات اضافه خواهند شد؟" کروز در پاسخ به این سوال گفت: این بازیکنان در لیست آماده باش ما هستند اما هنوز تصمیمی درباره حضور آنها در تیم ملی نگرفته‌ایم. مطمئنا پس از اردوی پایانی‌مان که در تهران برگزار می‌شود و پیش از سفر به ازبکستان در خصوص بازیکنانی که در لیست آماده باش هستند تصمیم می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به لغو اردوی ترکیه و ادامه تمرینات در تهران کادرفنی تیم ملی تاکنون چقدر به اهدافی که داشته رسیده است، اظهار داشت: همانطور که گفتم رضایت خوبی داریم و تا حدود زیادی به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. بازیکنان جوانی که به تیم ملی آوردیم اکنون اعتماد به نفس‌شان بیشتر شده است و راحت تر فوتبال‌شان را بازی می‌کنند. از نوع نگرشی که بازیکنان از خودشان به جا گذاشتند بسیار خوشحالیم.

کروز درباره این موضوع که چرا علیرضا جهانبخش با وجود حضورش در ایران در تمرینات حاضر نشده است، گفت: هنوز نمی‌دانیم جهانبخش در لیست نهایی وجود دارد یا نه، چراکه او یک عمل جراحی انجام داده و اکنون دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد. او به اردوی تیم ملی آمد و توسط کادر پزشکی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon