رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به پرداخت حق السکوت متهم شد

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به پرداخت حق السکوت متهم شد

خبرگزاری تسنیم: دادستانی آمریکا رئیس سابق مجلس نمایندگان را به پرداخت میلیون‌ها دلار حق السکوت برای سرپوش گذاشتن به سوء رفتارهای گذشته اش متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین،  دنیس هسترت، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا به پلیس اف.بی.آی درباره مساله مخفی کردن 5 / 3 میلیون دلار پرداختی به شخصی برای لاپوشانی سو‌ءرفتار گذشته‌اش دروغ گفته است.

هسترت که در حال حاضر 73 سال دارد از سال 2010 مبالغ هنگفتی پول نقد از حساب های مختلف بانکی برداشت و به شخصی که نامی از وی برده نشده پرداخت کرده است.

بر اساس بیانیه دفتر دادستانی شیکاگو این سیاستمدار جمهوریخواه متهم به دور زدن الزامات قانونی در خروج مبلغ نزدیک به یک میلیون دلار از حسابهای بانکی خود شده است. 

هسترت بین سالهای 1999 تا 2007 رئیس مجلس نمایندگان بوده است. وی بین سالهای 1965 تا 1981 دبیردبیرستان بوده  و ازسوی فردی که نام وی اعلام نشده است تهدید شده که در مورد گذشته وی افشاگری خواهد کرد.

هسترت در سال 2010 با این شخص ملاقات می کند و موافقت می کند برای مخفی ماندن سوء رفتارهای گذشته‌اش به وی مبلغ 3.5 میلیون دلار حق السکوت بدهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان