گرد و غبار تا فردا ظهر در اردبیل باقی می‌ماند


گرد و غبار تا فردا ظهر در اردبیل باقی می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: مدیر‌کل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای توأم با گرد و غباری که از اوایل صبح امروز اردبیل را فراگرفته، تا فردا ظهر در اردبیل باقی می‌ماند.

علی دولتی مهر در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: گرد و غباری که از اوایل صبح امروز اردبیل را فرا گرفته ، از طرف غرب وارد کشور شده که با عبور از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی صبح امروز هوای اردبیل را توأم با گرد و غبار کرده است.

وی گفت: انتظار داریم این هوای گرد و غبار تا فردا ظهر در اردبیل باقی بماند و از بعد از ظهر فردا با کاهش گرد و غبار در اردبیل مواجه شویم که قطعا غلظت گرد و غبار از این بیش‌تر نمی‌شود و در ساعت 9 قبل از ظهر امروز به حداکثر شدت خود رسیده است و افزایش نمی‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: این هوای گرد و غبار قدرت دید را به 3 کیلومتر رسانده که طبیعتا از حد نورمال خارج شده است ولی با وجود این از فردا ظهر این هوای گرد و غبار اردبیل را ترک می‌کند.

دولتی‌مهر تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی احتمال بارش باران به‌صورت رگبار طی امروز و فردا در اردبیل وجود دارد که با افزایش ابر و بارش باران از غلظت گرد و غبار کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon