کشف یک تن مواد مخدر در شهرستان جیرفت


کشف یک تن مواد مخدر در شهرستان جیرفت

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه جیرفت گفت: در یک سال گذشته یک تن مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان جیرفت کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام رضا کرمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جیرفت اظهار داشت: امام راحل(ره) فرمودند: ساده اندیشی است اگر بگوییم آمریکا عوض شده است، ما باید چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح مراقب آمریکای مکار و حیله‌گر باشیم.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: هدف آمریکا این است که با راه‌اندازی گروه تروریستی داعش ناامنی را در جمهوری اسلامی ایجاد کند.

حجت الاسلام کرمی پور تصریح کرد: امام راحل درباره سازش با آمریکا بیان کردند آن‌ها که به ما می‌گویند سازش کنید یا جاهل هستند یا مزدور که می‌خواهند به اهداف خود برسند زیرا سازش با ظالم یعنی اینکه دست ظالم را برای ظلم کردن باز گذاشت.

وی با بیان اینکه کوتاه آمدن در مقابل آمریکا خیانت به شهدا است خاطرنشان کرد: باید کاری کرد که این ابهت دروغی آمریکا از بین برود زیرا خیانت به خط امام راحل و شهدا است که در برابر زیاده‌خواهی آمریکا کوتاه بیاییم چرا که انقلاب ما انقلاب امام زمان (عج) است و برای ظهور این امام باید با ظلم مبارزه کرد.

حجت الاسلام کرمی‌پور با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) فعالیت‌های زیادی را برای برقراری امنیت انجام می‌دهند که مردم از این همه تلاش آن‌ها مطلع نیستند.

خطیب نماز جمعه جیرفت با اشاره به اینکه همکاری با سربازان گمنام امام زمان (عج) ضروری است عنوان کرد: همکاری مردم با سربازان گمنام امام زمان (عج) ضروری است تا آن‌ها را نسبت به برخی رخدادهایی که بوقوع می‌پیوندد آگاه کنند.

حجت الاسلام کرمی پور مبارزه با تروریسم، برقراری امنیت و مبارزه با باندهای مواد مخدر را بخشی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: این‌ها بخشی از وظایف این سربازان در سطح کشور و شهرستان می باشد که ما باید آن‌ها را یاری کنیم.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته یک تن مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان جیرفت کشف شده است.

حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به تاثیر مهدویت بر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مهدویت است که باید با ظلم مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه منتظران امام عصر تنها دعا کردن برای ظهور نیست بیان کرد: انقلاب اسلامی راه روشنگری را برای ما باز کرده است وباید برای ظهور امام زمان (عج) علاوه بر دعا با ظلم و ستم هم مبارزه کرد.

حجت الاسلام کرمی پور با توجه به وقایع مهم 15 خرداد افزود: در این روز بسیاری از مردم توسط مزدوران رژیم شاه شهید شدند و این روز را باید گرامی داشت و مراسم با شکوهی برای آن برپا کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon