متولیان فرهنگی بستر گرایش جوانان به هنر انقلابی را فراهم کنند


متولیان فرهنگی بستر گرایش جوانان به هنر انقلابی را فراهم کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بافت بیان کرد: سرمایه کشور ما جوانان هستد که دشمنان به فکر شکار این گروه‌ در اجرای برنامه‌های شوم خود هستند اما متولیان فرهنگی و خانواده‌ها باید از آنان مراقبت کنند و بستر گرایش به هنر انقلابی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافت، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک روز جوان، میلاد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان از هوشیاری و اقدامات این سربازان در امنیت کشور قدردانی کرد و گفت: سرمایه کشور ما جوانان هستد که باید متولیان فرهنگی و خانواده‌ها از آنان مواظبت کنند.

امام جمعه بافت بیان کرد: همه ما می‌دانیم دشمنان به فکر شکار جوانان در اجرای برنامه‌های شوم خود هستند لذا همه تهاجم فرهنگی به خاطر گرفتن جوانان از اسلام و دین است که وظیفه همگان است خود را در برابر آنان مسئول بدانند.

وی گفت: تحقق آرمان‌ها و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی بدون توجه به جوانان غیرممکن است، چرا که امروزه نسل جوان موتور محرکه تحولات کشور است.

مهدی‌زاده با بیان اهیمت جایگاه جوانان، خواستار توجه مسئولان به مطالبات جوانان شد.

وی همچنین با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) درباره اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، اظهار داشت: غربی‌ها به‌دنبال مکر و حیله‌اند و مذاکره‌کنندگان کشورمان باید مواظب فریب و خدعه آنان باشند.

امام جمعه بافت بیان کرد: عهدشکنی مکرر آمریکایی‌ها بسیار حائز اهمیت است و مسئولین به‌خصوص تیم مذاکره کننده باید به آن توجه داشته باشند چرا که با وجود امتیازاتی که هیئت ایرانی به آمریکایی‌ها داد، بارها نشان دادند به عهد و قراردادهای خود پایبند نیستند.

مهدی‌زاده در پایان با تأکید بر هوشیاری ملت ایران و به‌ویژه استفاده مناسب از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، افزود: مسئولان مذاکره‌کننده ایرانی بدانند که باید تبادل امتیازات بین طرفین همزمان باشد و در این امر هیچ‌گونه شروطی را قبول نکنند چرا که ملت ایران اجازه امضای قرارداد تحقیرآمیز و استعماری نامشروع را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon