آمریکا جزو سردمداران جاهلیت مدرن محسوب می‌شود


آمریکا جزو سردمداران جاهلیت مدرن محسوب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان رودبار جنوبی گفت: آمریکا سردمدار جاهلیت مدرن است، جاهلیت مدرن به معنای وسیع عبارت از غلبه و حاکمیت نیروی شهوت و غضب انسانی بر محیط زندگی او است که بسیار خطرناک می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام عباس گروهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مردم آخرالزمان دارای عیوبی هستند که رسول اکرم(ص) فرمودند: « زمانی بر مردم بیاید که شکم‌های آنها، خدای آن‌ها است» یعنی همه تلاش خود را در راه تغذیه خود صرف می‌کنند و پول پیدا کردن برای شکم مهم است و اینکه این پول از چه راهی بدست آمده آیا از راه حرام یا حلال است براب آن‌ها مهم نیست.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج) که این روز به سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است بیان کرد: این افراد، خدمات و زحمات بسیار زیادی را دارند، شبانه‌روز بدون وقفه مشغول به خدمت رسانی هستند از جمله: تامین امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ و پنهان الهی امنیت و آسایش است و زمانی انسان متوجه این نعمت بزرگ می‌شود که مبتلا به ناامنی باشد.

وی ادامه داد: معنا و مفهوم امنیت را مردم سوریه، عراق و غزه اکنون می‌دانند که مبتلا به ناامنی هستند، لذا ملت ایران از این جهت که از نعمت امنیت برخوردارند و این نعمت را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌دانند.

گروهی خاطرنشان کرد: حفاظت و صیانت از منافع ملی و دستاوردهای علمی در هر جا که بحث منافع ملی بوده سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت از منافع ملی صیانت کردند، آن‌ها همیشه به دنبال وحدت و انسجام ملی هستند چرا که ما با وحدت می‌توانیم شاهد یک ملت عزیز و مقتدر باشیم.

خطیب جمعه رودبار جنوبی در پایان به مسئله مذاکرات هسته ای اشاره و بیان داشت: از روز اول شعارمان این بوده که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ما است و رهبر انقلاب هم نظرش در این موضوع کاملا واضح و شفاف است، لذا توافق خوب و منطقی از نظر ملت و رهبری توافقی هست که تمامی تحریم‌ها باید یک‌جا وهمزمان با امضاء توافقنامه کاملا لغو شود.

وی گفت:دستاوردهای هسته‌ای و میزان غنی‌سازی باید در حد و نیازهای واقعی کشور باشد و هیچ محدویتی برای استمرارتحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon