آیت‌الله موحدی‌: ائتلاف ۳ تشکل اثرات مثبتی در اردوگاه اصولگرایان خواهد داشت

آیت‌الله موحدی‌: ائتلاف 3 تشکل اثرات مثبتی در اردوگاه اصولگرایان خواهد داشت

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان احزاب مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: آیت‌الله موحدی‌ اظهار امیدواری کرد که جلسات مشترک و ائتلاف سه تشکل اثرات مثبتی در اردوگاه اصولگرایان خواهد داشت.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره جزئیات دیدار نمایندگان احزاب مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله موحدی‌کرمانی اظهار داشت: روز یکشنبه گذشته از تشکل‌های مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران نمایندگانی در سطح دبیران کل و همکارانشان با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران دیدار کردند.

وی ادامه داد: موضوع ملاقات تبادل نظر درباره چگونگی رسیدن اصول گرایان به ائتلاف بود و ما در این دیدار گزارشی از جلسات مشترک سه تشکل به آیت‌الله موحدی‌کرمانی ارائه کردیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از اینکه سه تشکل جلسات مشترک برگزار کردند و در این جلسات بنای بر ائتلاف گذاشته‌اند، از این موضوع تشکر و اظهار خوشحالی کرد.

حبیبی افزود: آیت‌الله موحدی‌کرمانی اظهار امیدواری کرد که این نوع اقدامات اثرات مثبتی در اردوگاه اصولگرایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که ائتلاف اصولگرایان تنها وابسته به ائتلاف سه تشکل نیست و ما باید این جلسات را توسعه دهیم تا ان‌شاءالله به ائتلاف عمومی اصولگرایان دست پیدا کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از دیدار نمایندگان سه تشکل با سایر بزرگان اصولگرا خبر داد و گفت: نمایندگان سه تشکل از قبل برنامه داشته‌اند که با بزرگان اصولگرا دیدار داشته باشند و ان‌شاءالله این دیدارها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon