اصولگرایان باید اتحاد خود را حفظ کنند


اصولگرایان باید اتحاد خود را حفظ کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اصولگرایی به معنی ادامه راه امام خمینی (ره) با پیروی از مقام معظم رهبری است و توصیه من به اصولگرایان این است که اتحاد خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غلامعلی حدادعادل به دعوت جبهه متحد اصولگرایان عصر امروز به کرمان سفر کرد و در جمع اصولگرایان استان کرمان در محل خانه شهر با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: نظام اسلامی بهترین نظام جهانی است که با تلاش امام راحل و شهدا ایجاد شد و با پرچم ولایت و رهبری استمرار دارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: کرمان شهر مردان با ایمان و غیرتمند است که همواره همدلی و همزبانی را مد نظر خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما روزهای اول انقلاب شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سرداده‌ایم و اکنون نیز به این شعار پایبند هستیم و هیچ کشور و قدرتی حق ندارد در مسائل جمهوری اسلامی کوچک‌ترین دخالتی داشته باشد و مسائل کشور باید در داخل حل شود.

حداد عادل 14 و 15 خرداد ماه  را فرصت مناسبی برای تجدید بیعت دوباره با شهدا و امام راحل دانست و تاکید کرد: لازم است با فرزانگی تمام راه آن‌ها را ادامه دهیم و به دشمن اجازه نفوذ و دخالت بر امور کشور خود را ندهیم.

وی با بیان اینکه اصولگرایی اصطلاحی است که در دو دهه اخیر در ایران اسلامی بر سر زبان‌ها افتاده و مفهوم خاصی پیدا کرده است عنوان کرد: اصولگرایی به معنی عمل به قرآن، سنت، عقل محوری و دفاع از ارزش‌ها است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصولگرایی همچنین به معنی ادامه راه امام خمینی (ره) با پیروی از رهبری است و توصیه من به اصولگرایان این است که اتحاد خود را حفظ کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما اصولگرا را کسانی می‌دانیم که منشور زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی خود را ادامه راه امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌دانند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon