میزان ذرات معلق در هوای شهر ایلام به حالت پایدار رسید


میزان ذرات معلق در هوای شهر ایلام به حالت پایدار رسید

خبرگزاری تسنیم: معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست ایلام گفت: میزان ذرات معلق گرد و غبار در هوای شهر ایلام به حالت پایدار نسبت به ساعات قبل رسیده است.

 علی طاهر سارایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: میزان ذرات معلق گرد و غبار در هوای شهر ایلام به حالت پایدار نسبت به ساعات قبل رسیده است.

وی گفت: ذرات معلق گرد و غبار در هوای شهر ایلام در ساعت 14 به میزان 263  میکروگرم بر متر مکعب بود که بر اساس آماری که اکنون در دست است این میزان به 104 میکروگرم بر مترمکعب رسیده و در حالت پایدار است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست ایلام تصریح کرد: میزان این ذرات در ایستگاه 
دهلران 192 میکروگرم بر متر مکعب ثبت شده است که روندی نسب تا پایدار دارد اما نسبت به ساعات پیش مقداری افزایش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایستگاه شهرستان دره شهر میزان ذرات  62 میکروگرم بر متر مکعب ثبت شده است که در این شهرستان نیز گرد و غبار حالتی نسب تا پایدار دارد ضمن اینکه شاهد کاهش این ذرات به میزان 20 میکروگرم نسبت به ساعات قبل هستیم.

سارایی اظهار داشت: این میزان در شهرستان سرابله 160 میکروگرم و به صورت پایدار است ضمن اینکه ایستگاه‌های شهرستان های مهران و ایوان به دلیل نقص فنی غیر فعال می‌باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon