«تاج محل» بالاخره به روی پرده سینما رفت

«تاج محل» بالاخره به روی پرده سینما رفت

خبرگزاری تسنیم: «تاج محل» ساخته دانش اقباشاوی پیچ و خمهای زیادی را گذرانده است و حالا بعد از ناامیدی کارگردانش برای اکران عمومی قرار است که فیلم در جشنواره فیلم شهر با تقدیم به رضا داودنژاد فیلمساز پیشکسوت، اکران شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «تاج محل» فیلم ساده و بی‌پیرایه دانش اقباشاوی است. فیلمی با نگاهی ناب از روایت مظلوم آدمهایی که قصه شان در قاب فیلم های آپارتمانی جایی ندارد.

اولین فیلم بلند سینمایی «دانش اقباشاوی» بعد از اولین اکران خود در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از جمله فیلمهایی است که هنوز برای عموم اکران نشده است. فیلم پیچ و خمهای زیادی را گذرانده است و حال بعد از ناامیدی کارگردانش برای اکران در گروه هنر و تجربه قرار است که فیلم در جشنواره فیلم شهر اکران شود.

کارگردان این فیلم سینمایی قصد دارد اکران فیلم «تاج محل» را که در تاریح  یکشنبه 10 خردادماه ساعت 19 در سالن «شهر هفتم» سینما آزادی روی پرده می رود؛ به علیرضا داودنژاد تقدیم کند.

در این مراسم بهروز افخمی، امین حیایی،حمید نعمت الله، سیروس الوند، هادی مقدم دوست، نیلوفر خوش خلق، ابوالحسن داودی، بیتا منصوری ، مرجان شیرمحمدی و جمعی از چهره های فرهنگی و اجتماعی حضور خواهند داشت.

دانش اقباشاوی یکی از مهمترین دلایل تقدیم نمایش فیلم «تاج محل» به داودنژاد را ساخت فیلم «نیاز» توسط این کارگردان عنوان کرد و گفت: فیلم «نیاز» علیرضا داود نژاد معیار خوبی برای سینمای ملی ایران است.

فیلم سینمایی «تاج محل» در 5 نوبت در حاشیه پنجمین جشنواره فیلم شهر نمایش داده می شود، به این ترتیب که سالن شماره 1 پردیس سینما ملت روز شنبه 9 خردادماه ساعت 21 میزبان «تاج محل» خواهد بود.

روز یکشنبه 10 خردادماه سه نمایش به این فیلم سینمایی اختصاص داده شده و قرار است در سانس ساعت 19 در دو سالن پردیس تماشا و سینما آزدی روی پرده رود. همچنین آخرین سانس از نمایش «تاج محل» راس ساعت 21 در پردیس سینما راکا روی پرده می رود.

آخرین نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم شهر روز دوشنبه 11 خردادماه ساعت 17:30 در سالن شهر هنر پردیس سینمایی آزادی خواهد بود.

«تاج محل» تولید حوزه هنری است و تا کنون در جشنواره های مختلف خارجی به نمایش در آمده است. این فیلم داستان مردی متدین و انسان‌دوست اهل آبادان است. این مرد 60 ساله علی‌رغم میل باطنی مجبور می‌شود کاری انجام دهد که نتایج آن، او را درگیر مسائلی می‌کند.

انتهای‌پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران