اعضا و کمیته‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری تکمیل شدند + اسامی

اعضا و کمیته‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری تکمیل شدند + اسامی

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری از تکمیل اعضا و کمیته‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: پیش از این ستاد انتخاباتی جبهه پیروان به‌ریاست بنده تشکیل شد و بنده، اسدالله بادامچیان، احمد کریمی اصفهانی و محمد ناظمی اردکانی به عنوان اعضای ستاد انتخابات جبهه پیروان انتخاب شدیم.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان، برخی اعضا و کمیته‌های زیرمجموعه به ستاد انتخابات جبهه افزوده شدند و بر این اساس آقای محمدنبی حبیبی به‌عنوان رئیس کمیته استان‌های جبهه به ستاد انتخابات جبهه اضافه شدند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان افزود: در ستاد انتخابات نگاه خاصی به فعالیت خواهران وجود دارد و قرار شده است خواهران عضو جبهه شورایی را تشکیل دهند و رئیس یا قائم‌مقام ستاد انتخابات به عنوان عضو ثابت در شورای خواهران شرکت کنند تا فعالیت خواهران در امر انتخابات هم‌عرض فعالیت برادران و به‌عنوان یک واحد زیرمجموعه صورت گیرد.

کوهکن یادآور شد: احتمال دارد واحدی به نام واحد اقشار در هفته آینده به‌عنوان زیرمجموعه ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری جلسات خود را آغاز کرده است، گفت: از زمان تشکیل این ستاد هر هفته یک جلسه برگزار می‌کردیم و ان‌شاءالله با اضافه شدن این 2 نفر جلسات ستاد منضبط‌تر برگزار خواهد شد.

سید‌کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز گفت: کمیته تبلیغات و روابط عمومی، سیاسی، خواهران و استا‌ن‌ها به ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری افزوده شده‌اند.
انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon