تصویب مرز هوایی فرودگاه جیرفت پیگیری می‌شود


تصویب مرز هوایی فرودگاه جیرفت پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تصویب مرز هوایی فرودگاه جیرفت هستیم و آن را پیگیری میکنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، فرج‌الله عارفی  با اشاره به احیا مصوبه راه‌اندازی پایانه صادراتی جیرفت اظهار کرد: طی شش ماه اخیر به دنبال تصویب مرز هوایی فرودگاه جیرفت هستیم و آن را پیگیری میکنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نزدیک شدن سالگرد ارتحال امام و ضرورت گرامیداشت آن بیان کرد: خوشبختانه در سایه امام زمان(عج) و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و با اطاعت از ولی فقیه کشور ما از یک کشور عقب مانده به یک جایگاه بالا دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هر چه قدرت ملت ما افزایش پیدا کند، دشمن هم دشمنی‌اش با ما سخت‌تر و پیچیده‌تر  می‌شود.

عارفی خاطرنشان کرد: لازم است هر کس در هر مقامی خود را خدمتگزار مردم بداند و به آنها احترام بگذارد.

وی به مسئله هسته‌ای اشاره و عنوان کرد: تیم مذاکره کننده تلاش می‌کنند تا بتوانند از جایگاهی که در شأن مردم است دفاع کنند و از این طریق در برابر شهدا و امام راحل سرافراز شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌ها بیش از 70 درصد مردم می‌گویند مسئله هسته‌ای شرافت ملت است.

وی به عدم خودکفایی ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان آن زمان، ملت ما را تحقیر می‌کردند و سایر کشورها برای ما تصمیم می‌گرفتند اما اکنون کشور ما خودش برای ملتش تصمیم می‌گیرد و هیچ‌کس حق دخالت در امور داخلی کشور ما را نباید به خودش بدهد.

عارفی گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده ملت ایران ملت بزرگی است و ما حق هسته‌ای ایران را می‌پذیریم و به ملت ایران احترام می‌گذاریم و به صورت مکرر این مسائل تکرار می‌شد اما آمریکای مکار و حیله‌گر در شرایط مختلف نشان داد هرگز پایبند تعهدات خود نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس ابراز داشت: توسعه مسئله‌ای نیست که بتوان یک‌شبه با تلاش عده اندکی به آن دست یافت بلکه برعکس، اقدامی بلندمدت است و ما در طول 32 سال پس از انقلاب نگاه توسعه‌ای نداشتیم و اکنون باید به دنبال مسائل توسعه‌ای برویم.

وی با اشاره به اقتصاد مردم جیرفت و استوار بودن آن بر پایه کشاورزی اظهار کرد: متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات کم‌آبی در برخی نقاط مجبور به استفاده از سفره های آب زیرزمینی شده‌ایم و این برای آینده منطقه خطرناک است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: خوشبختانه با احداث سدهای جدید این مشکل در شهرستان جیرفت تا حدی حل شده است و طی 30 سال گذشته با تصویب 5 سد بزرگ و 24 سد کوچک منابع سفره‌های زیر زمینی مسدود شده‌اند.

عارفی آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در زمینه انعکاس خدمات جمهوری اسلامی توسط صدا و سیما را بسیار مؤثر دانست و گفت: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی که صورت گرفته، نظام ما در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته و باید همگان برای حفظ و ارتقای این جایگاه تلاش کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon