هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب درباره حفظ شأن سربازان


هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب درباره حفظ شأن سربازان

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با انتقاد از عدم حفظ شأن و منزلت سربازی در میان مسئولان از هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر در خصوص حفظ شأن سربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار جزایری در هفتمین اختتامیه جشنواره جوان سرباز با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر اظهار داشت: مهمترین شاخصه‌های وجودی حضرت علی اکبر امام شناسی، ولایت پذیری محض، وقت شناسی و اقدام به موقع بود که جوانان ما به تأسی از ایشان عمل کرده و گام خواهند برداشت.

وی با اشاره به نقش مهم سربازان در طول سالهای پس از انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: اگر سربازان ما در جنگ تحمیلی حضور نداشتند قطعا عاقبت جنگ به نحو دیگری رقم می‌خورد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب ما خاری در چشم دشمنان است، افزود: در شرایط ویژه امروز از مهمترین سنگربانان واقعی کشور ما سربازان هستند و حقیقت آن است که رژیم سلطه و ابرقدرتهای جهان با انقلاب اسلامی در چالش هستند و این نظام را برنتافته و به دنبال نابودی انقلاب ما هستند.

سردار جزایری با تأکید براینکه شرایط امروز مرز روشن حق و باطل است گفت: در شرایطی که دشمن در عرصه‌های مختلف به جامعه ما می‌تازد باید در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، دفاعی و غیره کاملاً مقتدر باشیم و در حالی که مسئولین کشورهای بیگانه علناً کشور ما را تهدید نظامی می‌کنند چاره‌ای جز به وجود آوردن نیروی نظامی مقتدر و رو به جلو نداریم.

وی با اشاره به نقش اساسی و حیاتی سربازان در ساختار نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: علی رغم نقش حیاتی سربازان باید اذعان داشت که متأسفانه دستگاه‌های کشوری و لشگری آنطور که باید شأن و منزلت سرباز و سربازی را پاس نمی‌دارند و قطعاً این نقص باید برطرف شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: مقام معظم رهبری در سنوات گذشته و خصوصاً در ماه‌های اخیر چند مرتبه در ارتباط با حفظ شأن سربازی به ما و سایر دستگاه‌ها هشدارهایی دادند و از این رو کمیته‌ای در ستادکل نیروهای مسلح تشکیل شده است.

سردار جزایری در پایان ابراز امیدواری کرد که در طی ماه های آینده شاهد ارتقای وضعیت کنونی جامعه سربازی و شأن و منزلت سربازان باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon