تعامل منطقه ویژه پارس با دستگاه قضا در برخورد با زمین خواری افزایش می‌یابد


تعامل منطقه ویژه پارس با دستگاه قضا در برخورد با زمین خواری افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برای بازگرداندن اموال بیت المال به دولت تعامل منطقه ویژه پارس با دستگاه قضا دربرخورد با زمین خواری افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی یوسفی صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه قضا استان بوشهربا بیان اینکه دستگاه قضا نقش مهمی در افزایش امنیت در جامعه دارد اظهار داشت: دستگاه قضا در استان بوشهر با تلاش موثر نقش مهمی در برخورد با متخلفان و ناامنان داشته است بگونه‌ای که امنیت پایدار در این استان نتیجه تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف قضایی، امنیتی و انتظامی است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های دادگستری استان بوشهر در برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری افزود: پدیده زمین خواری یکی از معضلات این استان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بویژه برخورد قاطع دستگاه قضا این پدیده کنترل و فضا برای این فعالیت‌ها ناامن شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه تعامل بیشتر با دستگاههای مرتبط می‌تواند در برخورد با زمین‌خواران موثرتر عمل کند افزود: همکاری بیشتر قوه قضائیه و وزارت نفت می‌تواند نقش بسزایی در حل و فصل بسیاری از پرونده‌های قضایی به ویژه پدیده زمین خواری داشته باشد.

یوسفی به آثار مهم تعامل بیشتر با دستگاه قضا درپدیده زمین‌خواری اشاره کرد و گفت: بازگرداندن اموال بیت المال به دولت یکی ازآثار مهم تعامل با دستگاه قضا در حوزه زمین‌خواری است که این امر نیازمند تعامل بیشتر این دو دستگاه با یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا بازوی توانمند نظام مقدس جمهوی اسلامی در دفاع از حقوق بیت المال است تصریح کرد: برای جلوگیری از پدیده زمین خواری و مقابله با متخلفان در این حوزه نیازمند تدبیر و برخورد قاطع قضایی است که  تعامل پارس جنوبی با دستگاه قضا دربرخورد با زمین خواری افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  تاکید کرد: دسترسی به این هدف با حضور کارشناسان رسمی  متخصص و متعهد دستگاه قضا کاملا دست یافتنی و امکان پذیر است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon