دو و میدانی‌کاران نابینا قزوین در رقابت‌های کشوری صاحب ۲ مدال شدند


دو و میدانی‌کاران نابینا قزوین در رقابت‌های کشوری صاحب 2 مدال شدند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین گفت: قزوین در رقابت‌های کشوری دوومیدانی نابینایان و کم‌بیانایان در بخش بانوان صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

مریم السادات بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه یک طلا و یک نقره توسط دونده‌های نابینا و کم‌بینای قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان به دست آمد، اظهار داشت: ندا کلهر در رقابت‌های کشوری در ماده پرش طول موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شد و صدیقه ابراهیمی با تلاش بسیار در ماده 1500 متر توانست مدال نقره را به گردن بیاویزد.

وی با بیان اینکه بانوان نابینا و کم‌بینای استان قزوین با حداقل امکانات به ورزش می‌پردازند، عنوان کرد: امیدواریم مسئولان از این ورزشکاران که با خصوصیات ویژه‌ خود همواره حضور پررنگی در رقابت‌های کشوری داشته‌اند، حمایت بیشتری کنند تا این ورزشکارن بتوانند با انگیزه بیشتر به فعالیت بپردازند.

بابایی با اشاره به خصوصیات ویژه ورزشکاران هیئت نابینایان و کم‌بینایان قزوین، تصریح کرد: قهرمانان زیادی در ورزش کم‌بینایان و نابینایان استان صاحب مقام هستند که با ایجاد انگیزه در آن‌ها باید بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهایشان فراهم شود.

نایب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین با بیان اینکه رقابت‌های کشوری دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در بخش بانوان به پایان رسیده است، بیان کرد: این رقابت‌ها در بخش آقایان از امروز بعد از ظهر در تهران آغاز می‌شود که قزوین نیز در این مسابقات نماینده دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon