نظرعلی: نمی‌خواهیم نوجوانان بعد از قهرمانی آسیا رها شوند

نظرعلی: نمی‌خواهیم نوجوانان بعد از قهرمانی آسیا رها شوند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در گروه آسانی قرار نداریم ولی این شانس را داریم که بتوانیم برابر هند به برتری دست یابیم.

پروانه نظرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اردوی تیم ملی جوانان بانوان اظهار داشت: در حال حاضر  30 نفر در اردو هستند  که رده سنی نوجوانان نیز در دل این اردو در کنار جوانان حضور دارند. در پایان این اردو 4،5 نفر خط می‌خورند و 25 نفر باقی می‌ماندند و بعد از آن نیز دو مرحله اردوی دیگر را در پیش داریم.

وی در ادامه افزود: رده نوجوانان امروز در فدراسیون هندبال زنده شده و حتی اگر در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه نگیریم باز هم برای بچه‌ها تجربه خوبی خواهد بود، البته من در نظر دارم تا اعتراضی تنظیم کنم و اعلام کنم که بهتر است در مسابقات قهرمانی آسیا 4  تیم اول را از 4 تیم دوم جدا کنند تا روحیه سایرتیم‌ها بیشتر شود  تعداد بیشتری تیم در آسیا شرکت کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خصوص قرعه بانوان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: در ششمین دوره مسابقات آسیایی هند با تیم های ژاپن ، قزاقستان وهند میزبان هم‌گروه هستیم. در گروه آسانی قرار نداریم ولی این شانس را داریم که بتوانیم برابر هند به برتری دست یابیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نوجوانان وجوانان از نظر آمادگی جسمانی خیلی خوب هستند و دختران نوجوان‌مان چیزی کمتر از نوجوانان ندارند. بیش از 50 درصد تیم نوجوانان  به دلیل فیزیک بدنی بالایی که دارند در تیم جوانان نیز حضور دارند  و آنها این شانس را دارند که هم در مسابقات نوجوانان و هم جوانان قهرمانی آسیا شرکت می کنند  و تجربه خوبی به دست آورند. اینها آینده هندبال ایران هستند.

نظرعلی در پایان گفت: در حال حاضر نوجوانان و جوانان ما شناسایی شدند و روی فرم هستند و من معتقدم که پس از مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی نباید آنها را به حال خود رها کنیم به همین منظور می‌خواهیم در تقویم، مسابقات دهه فجر را قرار دهیم و تیم نوجوانان و جوانان را در قالب تیم و تیم بزرگسالان را به این مسابقات بفرستیم تا این بچه ها مدام در تورنمنت باشند و آمادگی آنها حفظ شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon