خانه جوان بروجرد موفق به کسب کرسی مقام مشورتی سازمان ملل شد


خانه جوان بروجرد موفق به کسب کرسی مقام مشورتی سازمان ملل شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس خانه جوان بروجرد گفت: خانه جوان بروجرد موفق به کسب کرسی مقام مشورتی سازمان ملل شد که در سطح کشور تنها چند مؤسسه موفق به کسب این کرسی در سازمان ملل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حسین کردی عصر امروز در پنجمین جشنواره جوان حضرت علی اکبر(ع) در جمع جوان نخبه و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: توجه به جوان و دوران جوانی از مؤلفه‌های اصلی مورد توجه دولتمردان و ملت‌های مختلف دنیا است.

وی تکیه و توجه به ظرفیت قدرتمند دوران جوانی را برای پیشبرد اهداف جامعه ضروری دانست و افزود: با تکیه بر این نیروی عظیم و نیز با هدف جلب و جذب جوانان نخبه در زمینه‌های گوناگون در سال 1390 با پیروی از منویات مقام معظم رهبری خانه جوان بروجرد به عنوان نخستین مرکز غرب کشور و استان لرستان تأسیس شد.

رئیس خانه جوان بروجرد با تشریح مجموعه‌ای از فعالیت‌های خانه جوان این شهرستان، بیان کرد: اجرا و برنامه‌ریزی برنامه‌های متنوع و مختلف در راستای رشد و بالندگی جوانان در این شهرستان از مهم‌ترین دستور کارهای خانه جوان بروجرد بود و در این راستا در حوزه‌های مختلف دستاوردهای ارزنده‌ای کسب شده است.

وی اجرای بیش از 22 برنامه بین‌المللی و ملی در سال‌های گذشته را از دیگر فعالیت‌های این تشکل برشمرد و عنوان کرد: مرکز خانه جوان بروجرد 11 بار به عنوان مرکز نمونه کشور در حوزه‌های مختلف و در جریان جشنواره‌های ملی انتخاب شده است.

کردی با اشاره به برگزاری موفق پنجمین جشنواره تشکل‌های مذهبی در شهرستان بروجرد، خاطرنشان کرد: با وجود حضور رقبای سرسخت و عمدتا موفق در حوزه‌های مختلف شهرستان بروجرد موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.

وی با اشاره به برگزاری 37 جشنواره در سطح ملی با مشارکت دیگر استان‌ها، گفت: ضبط و پخش 22 برنامه تلویزیونی و دو برنامه برون‌مرزی که توسط گروه جوانان بروجردی تهیه و آماده پخش شد از دیگر فعالیت‌های این تشکل در شهرستان بروجرد است.

رئیس خانه جوان بروجرد از کسب کرسی مقام مشورتی سازمان ملل توسط جوانان این نهاد در شهرستان بروجرد خبر داد و اظهار داشت: در سطح کشور تنها چند مؤسسه موفق به کسب این کرسی در سازمان ملل شده‌اند که خانه جوان بروجرد یکی از آن مؤسسات است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی شعبه بنیاد مطالعات خانواده ایران و کسب نمایندگی استان لرستان به عنوان نخستین شعبه تأسیس شده در استان، توسعه اشتغال زنان سرپرست خانوار و تأسیس نخستین شعبه شهرستانی بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران در شهرستان بروجرد از دیگر موفقیت‌های این بنیاد در شهرستان بروجرد است.

کردی از برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در هنگام برگزاری آن با استقبال خوب مسئولان و شهروندان بروجردی مواجه شد که توانست 58 کارگروه تخصصی خانوادگی ویژه مشاغل زنان را جذب کند که اقدامی مؤثر در راستای رفع مشکلات زنان سرپرست خانواده بود.

وی تصریح کرد: شناسایی و معرفی استعدادهای جوانان بروجردی در انجمن یاری‌گران جوان بروجرد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ب
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon