سطح فنی لیگ برتر تنیس روی میز امسال بی‌نظیر بود


سطح فنی لیگ برتر تنیس روی میز امسال بی‌نظیر بود

خبرگزاری تسنیم:سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: هر چند که تعداد تیم‌های شرکت کننده زیاد نبود اما سطح کیفی لیگ امسال بی‌نظیر بود اما امیدواریم در دوره‌های بعدی تعداد تیم‌ها را افزایش دهیم و همچنین از بازیکن‌های خارجی نیز در تیم‌ها استفاده کنیم.

حمید رضا صابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: دیدار با تیم پتروشیمی در مرحله فینال با وجود دو بازیکن رنکینگ‌دار دنیا که به تازگی به اختیار گرفتند بدون شک حساسیت و سختی و فشار بازی از پیش مشخص بود.

وی افزود: شاگردان من با وجود تمام فشار‌ها و حساسیت‌های موجود در این دیدار بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و فرا‌تر از انتظار در زمین ظاهر شدند و حریف سر سخت خود را در خانه با شکست رو به رو کردند.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: بازیکن ایرانی تیم ما با شکست بازیکن خارجی تیم پتروشیمی بندر امام سبب از هم پاشیده شدن شیرازه این تیم شدند و از نظر روحی کار را برای این تیم در ادامه راه سخت‌تر کرد اما در حالی که تیم ما قوت و انرژی بیشتری برای ادامه راه پیدا کرد.

وی بیان کرد: شکست تیم پتروشیمی آن هم در خانه کار ساده‌ای نبود اما شاگردان من با پیروزی در مقابل این تیم شگفتی آفرینی کردند و سبب شدند برای رسیدن به جام قهرمانی یک گام از حریف خود پیشی بگیریم.

صابری عنوان کرد: تیم دانشگاه آزاد برای به بالای سر بردن جام قهرمانی با نتیجه مساوی هم در دور برگشت می‌تواند فاتح این دوره از مسابقات باشد و جام قهرمانی لیگ بر‌تر پینگ پنگ را به بالای سر ببرد اما تیم ما برای یک پیروزی مقتدرانه در زمین حاضر خواهد شد.

وی گفت: تیم دانشگاه آزاد از ابتدای فصل تا به اینجا کار در تمامی دیدار‌های خود در مرحله رفت و برگشت موفق به شکست حریفان خود چه به عنوان میهمان و چه به عنوان میزبان شده است و گفتنی است که تیم دانشگاه آزاد شایسته قهرمانی است.

سر مربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به سطح کیفی لیگ امسال افزود: هر چند که تعداد تیم‌های شرکت کننده زیاد نبود اما سطح کیفی لیگ امسال بی‌نظیر بود اما امید است در دوره‌های بعدی از نظر کمی هم تعداد تیم‌ها را افزایش دهیم و همچنین از بازیکن‌های خارجی هم در تیم‌ها بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon