نتیجه دیدار پتروشیمی بندر امام ‌برابر دانشگاه آزاد قابل پیش‌بینی نبود‌


نتیجه دیدار پتروشیمی بندر امام ‌برابر دانشگاه آزاد قابل پیش‌بینی نبود‌

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام گفت: با توجه به توان فنی که هر دو تیم داشتند، نتیجه بازی در مقابل دانشگاه آزاد در دور رفت در مرحله فینال داشتیم قابل پیش بینی نبود.

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: با توجه به توان فنی که هر دو تیم داشتند نتیجه بازی در مقابل دانشگاه آزاد در دور رفت در مرحله فینال داشتیم قابل پیش بینی نبود و هر دو تیم هم از بازیکنان قدرتمند و نامی برخوردار بودند.

وی گفت: در این دیداری که پشت سر گذاشتیم با آنالیزی که در گذشته نسبت به این تیم داشتیم از ‌ترکیب خوبی استفاده کردیم اما متاسفانه در بازی پنجم انفرادی آن نتیجه دلخواه حاصل نشد، باز هم ناامید نخواهیم شد و به آینده امیدواریم.

سر مربی تنیس روی میز پتروشیمی افزود: در حال حاضر تمام ذهن و توان خود را برای بازی دور برگشت در اختیار خواهیم گرفت و با برنامه ریزی و با آنالیزی که بر بازی تیم دانشگاه آزاد خواهیم داشت، این شکست را جبران می‌کنیم.

حسنی عنوان کرد: لیگ هنوز به پایان نرسیده و تیم پتروشیمی هم هرچند که کار ساده‌ای در پیش ندارد، اما با تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعفی که تیم دارد، می‌توانیم نتیجه دلخواه را به‌دست آوریم و قهرمانی را به مردم خوزستان یه ویژه بندر امام هدیه کنیم.

وی با اشاره به دیدار در مقابل دانشگاه آزاد بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد از 3 بازیکن ملی پوش بهره می‌برد که این بازیکنان از سال گذشته در اردو تیم ملی هستند و در مسابقات مختلف شرکت کردند بدون شک با وجود این بازیکنان و سطح آماگی آن ها دانشگاه آزاد شرایط متفاوت‌تری نسبت به تیم پتروشیمی خواهد داشت.

سر مربی پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام با اشاره به ضعف لیگ امسال گفت: ضعفی که هر سال با لیگ تنیس روی میز همراه است کم بودن تعداد تیم‌های شرکت کننده و نبود سرمایه‌گذارهای قوی است که دیگر استان‌ها هم بتوانند با حمایت این سرمایه گذارها تیم تشکیل دهند.

حسنی اظهار کرد: حضور بازیکنان خارجی سطح کیفی لیگ امسال را بسیار بالا برد و بدون شک حضور این بازیکنان به کیفیت کار بازیکنان تیم ملی هم کمک می کند و در نهایت سبب پویا شدن لیگ می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon