هوشیار: رکابزنان ایرانی در تورهای خارجی هم بهترین هستند

هوشیار: رکابزنان ایرانی در تورهای خارجی هم بهترین هستند

خبرگزاری تسنیم: مسئول اجرایی سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان گفت: رکابزنان ایرانی و بخصوص تیم های تبریزی حتی در دیگر تورهای آسیایی نیز توان قهرمان شدن را دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریزبه نقل از ستاد خبری سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان، ناصر هوشیار در حاشیه مراسم اهدای جوایز و پیراهن های رکابزنان برتر سومین مرحله این تور در ارومیه اظهار داشت: مرحله سوم تور که امروز برگزار شد، بیشتر به شکل کفی بود و رکابزنان کف رو توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. پیش بینی می کردیم که در مرحله سوم رکابزنانی از تیم های خارجی بتوانند زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کنند.

وی افزود: دو مرحله قبلی به لحاظ فنی سنگین تر از مرحله سوم بود بخصوص در مرحله دوم که مسافت 188 کیلومتری داشت و علاوه بر این مسیر طولانی، وزش باد شدید کار رکابزنان را بسیار سخت تر کرده بود.

هوشیار با اشاره به تیم های خوب خارجی شرکت کننده در تور سی ام، گفت: پوشیدن پیراهن های طلایی، امتیازی و آسیایی توسط یک رکابزن قزاق نشان از قدرت خوب تیم های خارجی دارد و علاوه بر تیم قزاقستان، تیم های استرالیایی و مالزی از قدرت فنی خوبی برخوردارند.

وی در عین حال به شرایط فنی ایده آل تیم های ایرانی بخصوص تیم های پتروشیمی، شهرداری تبریز و پیشگامان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: تیم های ایرانی نه تنها در مسابقات داخلی بلکه در رقابت های خارجی نیز همواره تیم های برتر بوده و اینکه پتروشیمی چند سال به عنوان بهترین تیم آسیایی انتخاب شده، نشان از توانایی بالای تیم های ایرانی و بخصوص تیم های تبریزی دارد.

مسئول اجرایی سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان خاطرنشان کرد: البته در بعضی از مسیرها از جمله مسیرهای کفی رکابزنان خارجی بهتر از ما هستند و در مرحله سوم نیز این موضوع به عینه مشاهده شد و پیش بینی ما هم این بود که در این مرحله نفراتی از تیم های خارجی روی سکو بروند.

وی گفت: در تور سی ام، هر مرحله ویژگی های خاصی دارد و به عنوان مثال مرحله پنجم از جلفا به سمت آینالو، یک مرحله بسیار سنگین است که 30 کبلومتر پایانی اش کوهستانی است و در ان مرحله است که نتایج تیمی و پیراهن ها به طور تقریبا کامل مشخص می شود و به تعبیری جدول تور بسته می شود.

مرحله چهارم تور فردا یکشنبه 10 خرداد از ساعت 10 صبح از مقابل استانداری آذربایجان غربی شروع خواهد شد که رکابزنان مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس را طی خواهند کرد.

گفتنی است سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon