اظهارات تند رئیس فدراسیون کاراته علیه احمد صافی


اظهارات تند رئیس فدراسیون کاراته علیه احمد صافی

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پیشین تیم‌های پایه این فدراسیون، موضع‌گیری تندی کرد.

علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد شدید از عملکرد و اظهارات احمد صافی در روزهای اخیر به نکاتی اشاره کرد که پیشتر کمتر به این صراحت به بیان‌شان می‌پرداخت. او گفت: صافی پیش از عید چندین مرتبه به دفتر من آمد و التماس کرد که از او در تیم‌های ملی استفاده کنم و به قول خودش او را نیز امتحان کنم. بعد از اینکه آرین‌خو او را به عنوان سرمربی تیم‌های پایه منصوب کرد از تریبون سرمربیگری تیم ملی استفاده کرد و به دنبال اهداف دیگری بود.

وی ادامه داد: کجای دنیا به او حقوق 10 هزار دلاری پیشنهاد کردند؟ سوال من از او این است که مگر بازیکنان دانشگاه‌آزاد را در کدام هتل اسکان می‌دادی که به بازیکن در تیم‌ ملی می‌گویی محل استراحت یا غذایش بد است؟ تیم کره را که به ایران می‌آوردی کجا اسکان می‌دادی؟ یادت نیست سال 92 لباس مربیان ایران را از تنت در نمی‌آوردی که در سالن برگزاری مسابقات بیزینس کنی؟ وقتی تیم ایران با زحمت مربیان قهرمان شد تو دوباره به کره رفتی و بعد هم که دوباره عذرت را خواستند.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: صافی همه چیز را پولی نگاه می‌کند و اصلا عرق ملی ندارد؟! مگر او نبود که گفت حتی حاضر است جاروکش فدراسیون و کاراته باشد؟ حالا چه شده که این حرف ها را می زند؟! هم برای او و هم برای اربابان او متاسفم. در این مملکت شهید دادیم و همه چیز بر روی عدالت استوار است و هیچ مقامی نمی‌تواند بی‌دلیل مدیری را جا به جا کند. به صافی وعده‌هایی داده‌اند که خالی و پوچ است.

سمندر خاطرنشان کرد: «آقا جان» و بزرگ‌تر مسعود صافی که آقای سیدی است، ادعا دارد که با نزدیکان و معاونان رئیس جمهور رفیق است و می‌تواند مرا بردارد. هفته پیش که نتوانستند، حالا ببینیم این هفته می‌توانند مرا بردارند یا نه. سوال من این است که آقای سیدی پولت را از کجا در آوردی؟ فکر کردی با پولت می‌توانی همه کاری انجام دهی؟ در جریان زلزله بم چه کردی؟ همشهری‌هایت گوشواره فروختند تا کمک کنند، شما چه کردی؟

سمندر گفت: واقعا دلم برای مسئولان دانشگاه‌ آزاد می‌سوزد که با امثال صافی کار می‌کنند. ای کاش مدیری مانند دادکان بازرس بفرستد تا بفهمد او و یارانش چگونه کار می‌کنند. او هر کاری دوست دارد، می‌کند و هر حرفی دوست دارد، می‌زند. من هیچ وقت حساب این افراد را با قهرمانان گذشته یکی نمی‌کنم. مربیانی مانند کتیرایی و یا بهنام‌فر همان طور که قبل‌تر هم اشاره کردم جزو سرمایه‌های کاراته هستند و حداقل یک خروار مدال برای ایران به دست آورده‌اند. برای این مملکت عرق ریخته‌اند و کتک خورده‌اند و مطمئن باشید اگر به توافق برسیم از آنها هم استفاده خواهیم کرد. در مورد شهرام هروی و بچه‌های دیگر هم باید بگویم قطعا از توانایی‌های آنها استفاده می‌کنیم، البته شاید در تیم‌های دیگر از آنها استفاده شود.

انتهای پیام/ 
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon