تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس «قاب سرخ »

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس «قاب سرخ »

خبرگزاری تسنیم:در مراسم اختتامیه جشنواره عکس قاب سرخ علاوه بر اعطای تندیس جشنواره به برگزیدگان، از دو عکاس دفاع مقدس، همسر عکاس شهید و یک عکاس یمنی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس قاب سرخ با حضور حجت الاسلام شهیدی محلات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار خضرایی رئیس باغ موزه دفاع مقدس، حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، احسانی مدیر شبکه یک سیما، و جمعی از مدیران بنیاد شهید در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم با حضور مسئولین از برگزیدگان جشنواره قاب سرخ تقدیر شد و آن‌ها تندیس جشنواره و جایزه ویژه خود را دریافت کردند اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

بخشبرگزیدگان حرفه‌ای: نفر اول «ستاره سرداری» از تهران، نفر دوم «عطاء رنجبر زیدانلو» از خراسان رضوی شهرستان قوچان و نفر سوم «احسان کمالی» از خراسان شمالی شهرستان بجنورد

جایزه ویژه دبیر و هیئت جشنواره در بخش عکاسی حرفه‌ای به «امیر بهروزی» از استان گیلان تعلق گرفت.

بخش برگزیدگان غیرحرفه‌ای: نفر اول «حمیده شفیعی‌ها» از استان قزوین، نفر دوم «محبوبه افشاری» از استان قم و نفر سوم «مهدی کریمی سودرجانی» از استان اصفهان معرفی شدند.

جایزه بخش ویژه روستایی به سعید قاسمی از استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت.

همچنین در این مراسم از خانواده «شهید سیدمهدی میرافضلی» از شهدای رسانه که در حادثه سقوط هواپیمای c130 به شهادت رسید تجلیل شد و «فاطمه ابوالحسنی» همسر این شهید مورد تقدیر قرار گرفت. «بهزاد پروین قدس» و «محمود بدرفر» عکاسان جانباز دفاع مقدس در این مراسم تقدیر شدند.

همچنین لوح ویژه به عکاس یمنی، «محمد السیاقی» تعلق گرفت که به دلیل آنکه وی اجازه خروج از کشور را پیدا نکرده است، آگاهی به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای دریافت جایزه این عکاس یمنی حاضر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران