بازگشایی معابر شهرستان ایجرود در اولویت قرار گیرد


بازگشایی معابر شهرستان ایجرود در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه امسال باید تمامی تملکات بافت فرسوده انجام شود، گفت: بازگشایی معابر ایجرود در اولویت کاری قرار گیرد.

فروغ نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به میزان بافت‌های فرسوده در شهر زرین‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 29 هکتار بافت فرسوده در شهر زرین‌آباد وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد از معابر شهر زرین‌آباد بازگشایی شده و 40 درصد باقی مانده نیز امسال باید انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر زرین‌آباد عنوان کرد: 40 درصد از بافت‌های فرسوده‌ای که به منظور بازگشایی معابر اصلی باید تملک شود در بودجه امسال شهرداری این شهر جزو اولویت‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال در بودجه شهرداری زرین‌آباد اعتبار ویژه‌ای برای تملکات در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: در صورت اختصاص این میزان اعتبار تملکات انجام و بازگشایی معابر اصلی انجام می‌شود.

نجفیان با تاکید بر اینکه یکی از خیابان‌های اصلی شهر با تملک بخشی از بافت فرسوده بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: بازگشایی این خیابان سبب برطرف شدن مشکل ترافیک در این منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح تفصیلی ابلاغی در سال 90 به شهر زرین‌آباد تمامی این بازگشایی‌ها عنوان شده است، ابراز کرد: طرح تفصیلی در سال 90 به این شهر ابلاغ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: انجام تملکات لازم به منظور بازگشایی معابر با مالکان توافق شده و شهرداری زمین رایگان در اختیار آنان قرار داده و خسارت‌های لازم را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon