قنبرزاده: منصوریان کار نیمه تمام خود را به پول نمی‌فروشد

قنبرزاده: منصوریان کار نیمه تمام خود را به پول نمی‌فروشد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت معتقد است که سرمربی این تیم کار نیمه تمامی دارد و این کار نیمه تمام را به پول نمی‌فروشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده در خصوص اینکه یکی از تیم‌های لیگ برتری مذاکره‌ای با یکی از بازیکنان تیم نفت تهران داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر دست نگه داشته‌ایم تا بازی امروز (دوشنبه) ما مقابل ذوب‌آهن در فینال جام حذفی برگزار شود. نام این بازیکن ما در سایت باشگاه نیز منتشر شده در حالی که او با ما قرارداد دو ساله دارد و اکنون با انتشار این خبر دچار مشکلات خاص شده است.

وی در ادامه افزود: وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد، هیچ باشگاه دیگری حق مذاکره با او را ندارد. این موضوع در قوانین فیفا نیز آمده است و به همین دلیل ما برای خودمان این حق را قائل هستیم که از این باشگاه که با بازیکن ما وارد مذاکره شده، شکایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه کدام باشگاه با بازیکن این تیم مذاکره کرده است، گفت: خود رسانه‌ها اگر تحقیق کنند متوجه خواهند شد. حداقل اخلاق این بود اگر این باشگاه قصد مذاکره با بازیکن ما را داشت و می‌خواست نام او را در سایت رسمی‌اش منتشر کند، صبر می‌کرد تا بازی امروز ما مقابل ذوب‌آهن برگزار شود.

قنبرزاده در خصوص اینکه برخی تیم‌های لیگ برتری اکنون بلاتکلیف هستند و نمایندگان مجلس در این بلاتکلیفی سعی می‌کنند این تیم‌ها را به شهرستان‌های خود انتقال بدهند، خاطرنشان کرد: اگر مسائل سیاسی وارد ورزش شود، به هیچ‌وجه خوب نیست. به همین دلیل مجامع بین‌المللی مخالف حضور سیاسیون در عرصه ورزش هستند، چون ورزش یک بحث تخصصی است. ما از دخالت سیاسی‌ها در فوتبال‌مان تجارب خوبی نداریم و این موضوع حتی تبعات اجتماعی هم داشته است و کار شایسته‌ای نیست. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که متولیان فوتبال هستند باید به این موضوع ورود پیدا کنند. جابه‌جا نشدن باشگاه‌ها مسئله‌ای است که در قوانین AFC نیز وجود دارد و باید به آن توجه لازم را داشته باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که گویا علی کفاشیان در این خصوص اعلام کرده که باشگاه‌ها آزاد هستند و به هر شهرستانی که می‌خواهند می‌توانند منتقل شوند، گفت: من در این خصوص بی خبرم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه باشگاه‌ها باید سیستمی مناسب داشته باشند تا در نقل‌وانتقالات پول‌های بی‌رویه هزینه نشود، اظهار داشت: اگر سیستم باشگاه‌ها مناسب باشد حتی یک ریال هم غیرمتعارف خرج نمی‌شود و بازیکنان با قیمت‌ها اصلی خود قرارداد می‌بندند. باید بگویم در بازی مقابل الاهلی عربستان چهار بازیکن اصلی ما که تأثیرگذار بودند و دو نفر از آنها نیز ملی‌پوش هستند، قراردادشان زیر 500 میلیون است.

قنبرزاده درباره اینکه تکلیف نفت در آسیا مشخص شده و آیا منصوریان کارش را ادامه خواهد داد یا نه، عنوان کرد: تکلیف ما مشخص است. تیم‌مان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و سرمربی تیم‌مان هم برنامه سه ساله داده است. نماینده مستقیم وزیر نفت هم جلسه‌ای را با کادر فنی ما داشت و با خود منصوریان هم به صورت مستقیم صحبت کرد. در این جلسه پیرامون مشکلات و چالش‌هایی هم که وجود داشت صحبت شد. نماینده وزیر دو سه ساعت وقت گذاشت و نشان داد که وزارت نفت عزم و اراده‌ای راسخ دارد که از تیم نفت حمایت کند.

وی با بیان اینکه باشگاه نفت تمایل زیادی به ادامه همکاری با علیرضا منصوریان دارد، گفت: منصوریان ذکاوت بالایی دارد و بعید است شرایطی که در تیم نفت به وجود آمده را رها کند و کارش را نیمه تمام بگذارد. او توانست تیم را از پلی‌آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله یک چهارم نهایی بالا بیاورد و قطعاً اکنون کار نیمه تمام خود را به پول نمی‌فروشد. او می‌تواند با ادامه موفقیت در نفت برای خود رزومه بهتری درست کند و افتخار دیگری در کارنامه‌اش اضافه کند. در نفت مؤلفه‌هایی وجود دارد که بدون شک منصوریان بدون مطالعه این مؤلفه‌ها را رها نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه چرا دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دچار مشکل شده‌اند، خاطرنشان کرد: از خودشان بپرسید. اعتقاد من این است از متولیان این دو باشگاه باید سؤال شود تا آسیب‌شناسی جدی صورت بگیرد.

قنبرزاده درباره مشکلات فوتبال تهران نیز گفت: بحث مشکلات فوتبال تهران طولانی است اما به طور خلاصه می‌توان گفت انسجام کافی در فوتبال تهران نیست. حمایت‌ها حداقل به صورت معنوی نیست و در حالی که می‌بینیم در شهرستان‌ها نمایندگان، هیئت‌ها فوتبال استانی و ... پیگیری‌ها مکرر دارند و از تیم فوتبال شهرشان حمایت می‌کنند اما در تهران این اتفاق رخ نمی‌دهد. اکنون از صعود ما به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چند روز گذشته است اما هیچکدام از نمایندگان استان تهران و مسئولان اجرایی یک تبریک به باشگاه یا حداقل به بازیکنان نگفته‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon