داعش مجری پروتکل‌های صهیونیسم در منطقه است

داعش مجری پروتکل‌های صهیونیسم در منطقه است

خبرگزاری تسنیم: هدف اصلی این پروتکل‌ها تسلط بر کل جهان از طریق تخریب اخلاقیات و اضمحلال درونی مسیحیت و اسلام است و با کمال تأسف باید بگوییم تاکنون بسیاری از اهداف و مواردی که در این پروتکل‌ها ذکر شده است در کشورهای اسلامی تحقق پیدا کرده است.

محمد اسماعیلی دهقی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به تشریح ابعاد همکاری و شباهت‌های گروه تروریستی داعش و صهیونیسم بین الملل پرداخت. وی معتقد است عملکرد داعش در منطقه دقیقاً منطبق با اهداف رژیم صهیونیستی می‌باشد و این در حالی است که در رسانه‌ها و اخبار مربوط به رویدادهای منطقه هیچ اسمی از این رژیم اشغالگر برده نمی‌شود و تا کنون کمتر به ابعاد همکاری و همراهی اسرائیل و گروه‌های تکفیری پرداخته شده است.

متن این گفت‌و‌گو به‌شرح ذیل است:

تسنیم: در ابتدا مناسب است توضیحی در مورد سابقه و پیدایش پروتکل‌های یهود ارائه شود.

خوشبختانه در مورد پروتکل‌های 24گانه یهود کتاب‌ها و مقالات زیادی در دنیا به زبان‌های مختلف منتشر شده است و با جستجو در پایگاه‌های اینترنتی هم می‌توان به‌سادگی به متن این پروتکل‌ها دسترسی پیدا کرد.

مقدمتاً باید عرض کنم واژه پروتکل به‌معنای یک پیش‌نویس و طرح اجرایی و یا سند رسمی است که بین دو یا چند دولت امضا می‌شود ولی آن چیزی که امروزه به‌عنوان پروتکل‌های یهود معروف شده است در واقع یک مجموعه دستور العمل و یک برنامه راهبردی است که از سوی جمعی از متفکران، استراتژیست‌ها و خاخام‌های یهودی به‌منظور تسخیر عالم طراحی شده است.

این پروتکل‌ها به‌منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس برای بحث و تصمیم گیری و تأیید نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور که به‌ریاست تئودور هرتزل در شهر بال سوئیس برگزار شده بود، هجوم آورد و این اوراق برای اولین بار از دست رهبران یهود تحریف شده خارج شد و در سال 1905 میلادی از زبان عبری به زبان روسی ترجمه شد و در سال 1906 وارد کتابخانه بریتیش میوزیوم لندن شد.
مرور رویدادها و عملکرد رژیم اشغالگر صهیونیستی در قرن گذشته نشان دهنده پیروی این رژیم از بندهای این پروتکل‌هاست.

هدف اصلی این پروتکل‌ها تسلط بر کل جهان از طریق تخریب اخلاقیات و اضمحلالدرونی مسیحیت و اسلام است و با کمال تأسف باید بگوییم تا کنون بسیاری از اهداف و مواردی که در این پروتکل‌ها ذکر شده است در کشورهای اسلامی تحقق پیدا کرده است.

تسنیم: در شرایط فعلی چه شباهت‌ها و اشتراکاتی میان عملکرد گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش و رژیم اشغالگر اسرائیل وجود دارد؟

شما اگر به اسناد تاریخی یهودیت تحریف شده و بندهای این پروتکل‌ها مراجعه کنید متوجه می‌شوید که توصیه به کشتارهای بی‌رحمانه و از بین بردن سرزمین‌های متعلق به مسلمین یکی از راهبردهای اساسی رهبران یهود تحریف شده به شمار می‌رود به‌طوری که در برخی از متون سفارش شده است که حتی به کودکان و زنان باردار نیز هیچ ترحمی نشود و ما می‌بینیم که در یک‌صد سال گذشته صدها و هزاران کودک بی‌گناه توسط مزدوران اسرائیلی به شدیدترین وضعی به شهادت رسیده‌اند که اسناد و عکسهای آن همه منتشر شده است.

به‌لحاظ شکلی نیز نوع و جنس جنایات داعش در مناطق تحت سلطه خود شباهت بسیاری با آن جنایاتی دارد که در این پروتکل‌ها ذکر شده است به‌طوری که اگر عکسها و فیلم‌های جنایت داعش و جنایات اسرائیل را کنار هم قرار دهید به‌سختی می‌توانید آنها را از هم تفکیک کنید.

پاکسازی‌های قومی و مهاجرت‌های اجباری هم یکی دیگر از اقدامات و شباهت‌های این گروه‌های تکفیری و رژیم اسرائیل محسوب می‌شود، یعنی دقیقاً همان کاری که اسرائیل در جهت غصب سرزمین‌های مردم مظلوم فلسطین انجام داد و گام به گام خانه‌های‌شان را تخریب کرد و اموالشان را به تصرف خود درآورد همین اقدامات را داعشی‌ها در کشورهای سوریه و عراق انجام دادند و امروز ما شاهد میلیون‌ها آواره در کشورهای اسلامی هستیم.

مضاف بر این که اگر به خطبه‌ها و گفته‌های ابوبکر بغدادی و دیگر رهبران گروه‌های تکفیری مراجعه کنید متوجه شباهت گفتمانی آنها با گفته‌ها و نوشته‌های رهبران یهود تحریف شده می‌شوید یعنی گروه‌های تکفیری نیز خودشان را قوم برگزیده و قوم برتر می‌دانند و حاضر به مشارکت با هیچ‌کس نیستند و همه را جز خود به‌لحاظ اعتقادی، سیاسی، دینی و مذهبی کافر به ‌شمار می‌آورند.

نکته جالب توجه این که در کلیه صحبت‌ها و اظهارات رهبران گروه‌های تکفیری کوچکترین مخالفت و تعرضی نسبت به اسرائیل وجود ندارد.

دامنه این غرور و خودبرتربینی به جایی رسیده است که بسیاری از علمای اهل سنت نیز از این گروه‌ها اعلام برائت کرده و سعی کرده‌اند خود را از این گروه‌های تروریستی جدا نمایند.
 

تسنیم: آیا پیدایش و تقویت داعش با مشورت و توصیه‌های رژیم صهیونیستی انجام شده است؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است شما نگاهی به عملکرد این گروه‌های تکفیری داشته باشید، به‌خوبی متوجه می‌شوید ظهور این غده سرطانی در منطقه باعث شد بدون این که خونی از بینی یک سرباز اسرائیلی ریخته شود بخش عظیمی از ظرفیت‌های نظامی و لجستیکی کشورهای اسلامی که شاید یک روزی ممکن بود علیه اسرائیل به کار گرفته شود از بین رفت و این نکته‌ای است که شاید تا به حال کمتر به آن پرداخته شده است.

به‌عبارت دیگر گلوله‌هایی که باید به‌سمت اسرائیل شلیک می‌شد با ظرافت، حیله‌گری و تنظیمات اسراییل به‌سمت خود مسلمانان شلیک شد و بسیاری از شهرها و بلاد اسلامی تقریباً با خاک یکسان شده و این در حالی است که شما در اخبار و رسانه‌ها هیچ اثری از حضور پشت‌صحنه عوامل رژیم اشغالگر در ایجاد و تقویت این گروه‌های تروریستی نمی‌بینید.

البته اخیراً اسنادی مبنی بر انتقال مجروحین داعش به سرزمین‌های اشغالی و ارائه کمکهای نظامی و همچنین حضور افسران موساد در اردوگاه‌های آموزشی داعش منتشر شده است که آن هم به‌دلیل هیاهوی تبلیغاتی شبکه‌های ماهواره‌ای متعلق به اسرائیل چندان مورد توجه قرار نگرفته است.


تسنیم: ارتباط میان داعش و رژیم اشغالگر از چه‌طریقی برقرار می‌شود؟

شناسایی مسیر این ارتباط کار سختی نیست چرا که امروزه همه می‌دانند که سه کشور ترکیه، قطر و عربستان سعودی به‌وضوح در حال سرویس‌دهی و تجهیز داعش هستند و ارتباط دیرینه و همه‌جانبه میان این سه کشور با رژیم صهیونیستی هم کاملاً آشکار و غیرقابل انکار هست بنابراین لازم نیست اسرائیلی‌ها به‌صورت مستقیم و مقابل دوربین خبرنگاران با سران گروه‌های تکفیری دیدار کنند و قراردادهای مختلف نظامی و اقتصادی امضا کنند بلکه این سه کشور به‌نیابت از اسرائیل کلیه مایحتاج این گروه را تأمین می‌کنند.

رژیم صهیونیستی نیز اخیراً به‌طور رسمی اعلام کرد که تعداد 700 نفر از مجروحین گروه‌های تکفیری در بیمارستان‌های این رژیم مشغول به مداوا هستند. مجله آمریکایی فارین پالیسی هم به‌تازگی طی مقاله‌ای از توافق ضمنی بین مخالفان مسلح نظام سوریه و ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

در این مقاله صراحتاً ذکر شده است که بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مسلح مخالف نظام سوریه که نزدیک مرز جولان اشغالی مستقر هستند، توافقی ضمنی وجود دارد. این توافق در زمینه همکاری اطلاعاتی درباره تحرکات نظامی سوریه و انتقال عناصر مسلح زخمی برای معالجه به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی است.

در زمینه همکاری‌های اطلاعاتی نیز اخیراً روزنامه "ال‌پاییس" اسپانیا در مطلبی از وجود روابط بسیار محکم میان اطلاعات اسرائیل و گروهک داعش خبر داد و اضافه کرد که واحدهای ویژه‌ای از اطلاعات اسرائیل به‌نام "مسجندوت" تحت نظر نیروهای نظامی اسرائیل به‌صورت مستقیم فرماندهان داعش را آموزش می‌دهند.

نکته جالب توجهی که در این گزارش آمده این است که نویسنده به‌صراحت اعلام می‌کند که افکار داعش از عقاید یهودی گرفته شده است تا چهره اسلام را تخریب کند و بر این اساس است که جنایاتی مانند "جهاد نکاح"، بریدن سر، اسارت کودکان و زنان و فروش آنها در بازار برده فروشی از سوی داعش دیده می‌شود. در ادامه این مطلب نیز آمده است که هدف از تشکیل داعش مقابله با احزاب شیعی مانند حزب الله لبنان و برخی گروه‌های دیگر در عراق و نیز مقاومت فلسطین است.

تسنیم: اگر بپذیریم که داعش و اسرائیل دارای اهداف مشترک هستند و از یک استراتژی واحد پیروی می‌کنند بمباران مواضع داعش توسط نیروهای آمریکایی چگونه توجیه می‌شود؟

مبارزه آمریکایی‌ها با داعش تا کنون محدود به حملات هوایی بوده است و این حملات هم تا کنون از سوی نیروهای حاضر در خطوط جنگی کاملاً مشکوک و در هاله‌ای از ابهامات قرار دارد.

آیا تا به حال از خودتان سؤال کرده‌اید وقتی نیروهای داعش سوار بر خودروهای مسلح در یک کاروان به‌طول چند کیلومتر در فضای باز در حرکت هستند نیروهای ائتلاف و هواپیماهای جنگنده آمریکایی کجا هستند؟

اخیراً در یکی از شبکه‌های اینترنتی مطلبی منتشر شده که سربازان آمریکایی به‌دلیل مجوز نداشتن برای تیراندازی به‌طرف نیروهای داعش دچار سرخوردگی شده و انگیزه خود را برای نبرد از دست داده‌اند، مضاف بر این که به‌کرّات مشاهده شده است که همین هواپیماهای آمریکایی شبانه برای داعش مهمات و مواد غذایی ارسال می‌کنند و همه اینها نشان دهنده این است که گرداننده این سناریو همان بقیة السلف نویسندگان پروتکل‌های یهود هستند که امروز از آستین فریب خوردگانی همچون داعش بیرون آمده و این‌چنین مردم بی‌گناه را در منطقه به خاک و خون می‌کشند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت