مشحون: فعلاً در موقعیتی نیستیم که برای تیم ملی سرمربی خارجی بیاوریم

مشحون: فعلاً در موقعیتی نیستیم که برای تیم ملی سرمربی خارجی بیاوریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون بسکتبال از تمایل خود برای استفاده از سرمربی ایرانی در تیم ملی سخن گفت.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قهرمانی تیم مهرام در لیگ حرفه‌ای بسکتبال اظهار داشت: بضاعت و مهره‌های دو تیم به هیچ وجه با هم قابل مقایسه نبود و به اعتقاد من در بسکتبال پول و سرمایه همه چیز نیست. ما وظیفه داریم در همه زمینه‌ها به تیم‌ها و لیگ برتر کمک کنیم تا شاهد جذاب‌تر شدن لیگ باشیم. خوشبختانه همان طور که دیدید در پایان این بازی هم برنده خوشحال بود و هم بازنده.

وی در مورد سرمربی آینده تیم ملی بسکتبال نیز اظهار نظر کرد: من پیشنهاد حضور یک سرمربی ایرانی را در رأس کادر فنی تیم ملی دادم و اصراری بر آن ندارم. ما به دنبال گزینه خارجی مناسب هستیم و باز هم تاکید می‌کنم که انتخاب سرمربی کار یک نفر نیست که من آن را به تنهایی انجام بدهم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: روز 27 فروردین سال گذشته تمام برنامه‌های سفر و بلیت‌های بازیکنانی که قرار بود به این سفرها اعزام شوند، آماده بود اما ما در حال حاضر 4 ماه از سال را از دست داده‌ایم. به اعتقاد من در حالی‌که موقعیت انتخاب مربی درجه یک خارجی را نداریم بهترین فرصت در اختیار ماست تا اجازه دهیم مربیان داخلی توانمندی‌های‌شان را نشان دهند.

مشحون تصریح کرد: من زمانی که بچیروویچ (سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال) کارش را در ایران آغاز کرد به او تأکید کردم که باید جایگزین‌های ایرانی برای خودش تربیت کند. مهران شاهین طبع و 3 مربی دیگر کسانی بودند که بچیروویچ به ما معرفی کرد و حتی اولویت استفاده از آنها را نیز به ما گفت.

وی با اشاره به اردوی تیم بسکتبال جوانان ایران در صربستان گفت: متاسفانه سرپرست تیم دو بازیکن کلیدی از جمله کاپیتان تیم را در فرودگاه جا گذاشت و رفت. من در این مورد با سجادی (معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش) به صورت مفصل صحبت کردم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon