سجادی: در اسپانسر‌ و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس تجدیدنظر می‌شود

سجادی: در اسپانسر‌ و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس تجدیدنظر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که در اسپانسرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تجدیدنظر شده و تغییراتی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی پس از قهرمانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فینال جام حذفی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم و به شخصه از این دیدار لذت بردم. هر دو تیم تلاش زیادی انجام دادند و فوتبال بازی کردند.

وی با تبریک به تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران عنوان کرد: هر دو تیم بازیکنان جوان زیادی داشتند و موقعیت‌های زیادی خلق کردند. قطعا آینده فوتبال کشورمان با جوانان ساخته می‌شود و استعدادهای زیادی در کشور وجود دارند که به درد تیم ملی می‌خورند. در بازی فینال، با وجود اینکه حساسیت زیادی برای گرفتن جام وجود داشت اما هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

نماینده وزیر ورزش در امور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص برنامه وزارت ورزش برای این دو تیم گفت: اختیار این دو باشگاه در دست ما نیست و برنامه را باید هیئت مدیره این دو باشگاه بدهد و مدیرعامل مجری برنامه‌ها و مصوبات هیئت مدیره خواهد بود. امیدوارم استقلال و پرسپولیس چه در زمینه مربی و کادر فنی و بازیکنان بتواند انتظارات را برآورده کند.

سجادی در پاسخ به این سوال که سرخابی‌ها با اسپانسرها و هیئت مدیره‌ فصل گذشته به کار خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد: حتما در این زمینه تجدیدنظر خواهد شد و در نظر داریم که در بحث اسپانسر تغییراتی بوجود بیاید. زمان را از دست نمی‌دهیم و در 2 روز گذشته خیلی وقت گذاشته‌ایم.

وی در مورد اینکه بهرام افشارزاده به تازگی در وزارت ورزش پست جدیدی گرفته و آیا او در استقلال هم می‌ماند یا نه، گفت: این موضوع در آینده بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد. در این زمینه عجله نکنید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon