رژیم متجاوز سعودی در مسیر شکست تمام محاسبات و اهدافش حرکت می‌کند

رژیم متجاوز سعودی در مسیر شکست تمام محاسبات و اهدافش حرکت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی نیروهای مسلح یمن روزهای گذشته را روزهای سخت و دشواری برای رژیم سعودی به‌سبب حملات تلافی جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توصیف و تأکید کرد رژیم سعودی در مسیر شکست قطعی و شکست تمام محاسبات و اهدافش حرکت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "شرف غالب لقمان" سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد روحیه نیروهای مسلح، امنیتی و کمیته‌های مردمی در بالاترین سطح خود قرار دارد و آنها به قضیه ملت یمن در رویارویی با تجاوز ظالمانه و شکست نقشه‌هایش ایمان دارند و نیروهای متجاوز بهای تجاوزگری خود را پرداخت خواهند کرد و تلخی شکست و ناکامی و ننگ و عار را خواهند نوشید.

وی که با خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: رهبری نظام سعودی که جنگ علیه ملت ما را رهبری می‌کند، زیر فشارهای روانی ناشی از ضربات کوبنده نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی به نجران، جیزان و عسیر به سر می‌برد.

وی افزود روزهای گذشته روزهای سختی برای رژیم سعودی بود و پیروزی‌هایی که ملت یمن در عمق خاک عربستان از طریق حمله به مواضع نظامی‌اش و فرار افسران و نیروهای سعودی زیر ضربات دردناک و اصابت دقیق موشک‌های کوتاه‌برد و گلوله‌های توپ به دست آورد، موازنه را به نبرد مسلحانه با متجاوزان برگرداند و متجاوزان را وادار کرد که در محاسبات خود به‌دقت تجدیدنظر کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد حملات جنگنده‌های متجاوز همچنان به تأسیسات زیربنایی و مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و تأسیسات آموزشی همچنان ادامه دارد که این حملات دروغ بودن توجیهات ائتلاف شرور در تجاوزات ظالمانه علیه ملت یمن را آشکار می‌کند که مؤسسات فرهنگی و تمدنی و اماکن باستانی و میراث اسلامی یمن را هم عمداً هدف حملات خود قرار می‌دهد تا دشمنی و خصومتش که بیانگر کینه‌هایش برای نابودی تمدن و تاریخ درخشان یمن است، آشکار شود.

شرف غالب لقمان تأکید کرد کشتار غیرنظامیان بیگناه و متزلزل بودن وجدان شاهدی خواهد بود مبنی بر این که متجاوزان آدمکش رژیم آل سعود تمام محاسبات سیاسی‌شان شکست خورده و اراده تجاوزکارانه آنها در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت و اراده و عزم راسخ و محکم آنها در هم شکسته است.

وی تصریح کرد تسهیل مأموریت کشتار برای گروه‌های تروریستی و جنایتکار که فرصت فرار از زندان‌ها را به دست آوردند و پوشش تحرکات عناصر القاعده تروریست و نفوذ آنها به برخی استان‌ها و ضربه زدن به زیرساخت‌های کشور از دلایل واقعی حمله متجاوزان سعودی به دستگاه‌های امنیتی و پلیس است، اما این شرط‌بندی شکست خورده تأکید می‌کند که متجاوزان در مسیر شکست حتمی و قطعی و شکست تمام محاسبات و اهدافشان حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: محاصره ظالمانه زمینی، دریایی و هوایی ملت ما همچنان ادامه دارد که این محاصره سبب تشدید وخامت اوضاع انسانی، بهداشتی و معیشتی مردم ما شده است.

این سخنگو گفت: سکوت مشکوک بین المللی از نظر ما به‌معنای مشارکت در این محاصره ظالمانه و عامل مرگ تدریجی بسیاری از بیماران است.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد خواست فوراً برای نجات ملت یمن و توقف تجاوزات وحشیانه و جنایات جنگی و کشتار دسته‌جمعی که مردم در معرض آن قرار دارند، دست به تحرک بزنند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت