جدیدترین جزئیات از وضعیت محموله کمک‌های ایران در جیبوتی

جدیدترین جزئیات از وضعیت محموله کمک‌های ایران در جیبوتی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم اعزامی ایران به جیبوتی؛ جدیدترین جزئیات از وضعیت ارسال محموله کمک‌های هلال احمر ایران برای مردم یمن را تشریح کرد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، صارم رضایی سرپرست هیئت اعزامی هلال احمر ایران به جیبوتی با اشاره به بازدید از انبارهای برنامه جهانی غذا واقع در بندر مرکزی جیبوتی که محموله بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشورمان برای مردم یمن در آنجا نگهداری می‌شود، اظهار داشت: تیم اعزامی جمعیت به همراه خانم مک دا، رئیس بخش پشتیبانی برنامه جهانی غذا جیبوتی و ساشا حافظ، هماهنگ کننده کشتی ارسالی به یمن از این محموله که شامل برنج ، آرد، شکر، چراغ والور ، ست ظروف و تُن ماهی و… بازدید کرد. خوشبختانه این محموله‌ها در شرایط مناسبی نگهداری می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص کمک‌های ارسالی جمهوری اسلامی ایران و نحوه توزیع آن در یمن و همچنین ارسال محموله‌های آتی با رئیس نمابندگی برنامه جهانی غذا در جیبوتی افزود: با توجه به اینکه محموله‌های ارسالی ایران هم اکنون در انبارهای برنامه جهانی غذا (WFP) موجود است توافق شد در نخستین فرصت محموله به کشور یمن ارسال و توسط هلال احمر یمن (شهر حدیده) بین افراد آسیب دیده توزیع شود.

سرپرست تیم اعزامی ایران به جیبوتی افزود: طبق هماهنگی و تاکید آقای ای مد خانفیر معاون نمایندگی برنامه جهانی غذا (WFP) در جیبوتی مقرر شد محموله ارسالی به بندر الحدیده در یمن از طریق نیروهای برنامه جهانی غذا وصول و گزارش های تحویل به جمعیت هلال احمر ایران ارائه شود.

سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی افزود: بارگیری محموله از بندر جیبوتی توسط برنامه جهانی غذا حدود 4 روز و ارسال آن حدود 2روز تا بندر الحدیده به طول خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی با برنامه جهانی غذا و کمیساریای عالی پناهندگان اعضاء تیم اعزامی جمعیت بازدیدی در روز سه شنبه از اردوگاه obock در 285 کیلومتری شمال جیبوتی خواهند داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon