اگر تخلفات هتل اسپیناس ثابت شود به هیچ تلفنی گوش نمی‌کنیم


اگر تخلفات هتل اسپیناس ثابت شود به هیچ تلفنی گوش نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: شورا با کسی تعارف ندارد و اگر تخلفات پروژه هتل اسپیناس ثابت شود به تماس تلفنی هیچ فردی گوش نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل دوستی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: اگر تخلفی در هتل اسپیناس ببینم به معاون که هیچ به رئیس‌جمهور هم نمی‌بخشم، یا آن را جریمه می‌کنم یا تخریب.

وی افزود: در ساخت هتل که هیچ، بهترین مکان برای بهترین شخصیت کشور هم که باشد، اگر تخلفی رخ دهد باید جریمه یا تخریب شود؛ اما این شیوه که دو هفته وقت شورای شهر را بگیریم و موضوع را به این شکل خاتمه دهیم از شورا رخت بربسته است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این شورا تعارف ندارد اگر واقعاً تخلف محرز شود با آن برخورد خواهد شد. نمی‌توان با یک تلفن 4 هزار متر تخلف را بخشید. جناب‌عالی مطمئن باشید اگر تخلفات این پروژه ثابت شود به هیچ تلفنی گوش فرا نخواهیم داد.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: تا زمانی که گزارش نهایی ارائه نشود اظهارنظری نمی‌کنیم؛ منتظریم هیئت تعیین شده نتیجه نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon