ابتکار باید به مجلس بگوید برای مقابله با ریزگرد‌ها چه کرده است

ابتکار باید به مجلس بگوید برای مقابله با ریزگرد‌ها چه کرده است

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ابتکار باید به مجلس بگوید برای مقابله با ریزگرد‌ها چه کرده است.

مؤید حسینی صدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص ریزگرد‌ها و تشدید گرد و‌ خاک در تهران، اظهار داشت: موضوع ریزگرد‌ها باید مورد رسیدگی قرار‌ گیرد تا وضعیت نامناسب و سخت فعلی حل شود.

وی ادامه داد: مقرر شده بود که رئیس سازمان محیط زیست به فراکسیون محیط زیست مجلس بیاید و در خصوص موضوعات مهم محیط زیستی با وی صحبت و پیشنهادهایی مطرح شود ولی به‌دلیل سفر هیئت دولت و سفرهای دیگر این موضوع به تعویق افتاد که در مجموع باید بگویم رئیس سازمان محیط زیست برای حضور اعلام آمادگی کرده است ولی برنامه‌ها در این زمینه منظم نبود.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معصومه ابتکار به‌عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست باید در خصوص ریزگرد‌ها، اقداماتی که صورت گرفته، منشأ آن و نگرانی‌ها در این زمینه برای افکار عمومی اطلاع‌ رسانی کرده و در مجلس پاسخ‌گو باشد.

حسینی صدر افزود: رئیس سازمان محیط زیست باید بگوید که برای مقابله با ریزگرد‌ها چه اقداماتی انجام داده است و چه اقداماتی برای حل موضوع باید صورت گیرد و همچنین با چه کشور‌هایی باید رایزنی‌های مربوطه را داشته‌باشم تا با ریزگرد‌ها که با سلامت مردم در ارتباط است، مقابله شود.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon