دانشجویان تحصن‌کننده در دانشگاه شیراز از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند

دانشجویان تحصن‌کننده در دانشگاه شیراز از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته‌ای با اشاره به برگزاری تحصن دانشجویان در دانشگاه شیراز گفت: دانشجویان تحصن‌کننده در دانشگاه شیراز از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنند.

وحید زارع سخنگوی کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به تحصن دانشجویان شیراز در مسجد این دانشگاه اظهار داشت: این تحصن از ساعت 18 روز گذشته با حضور کثیری از دانشجویان در مسجد دانشگاه شیراز آغاز شده است، حمایت قاطع از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و درخواست برای برجسته سازی خطوط قرمز و شفاف سازی جزئیات مذاکره از دلایل اصلی برگزاری این تحصن است.

وی افزود: دانشجویان شیراز پس از چند بار درخواست مجوز برای برگزاری تجمع و عدم صدور مجوز برای برگزاری این تجمع از سوی مسئولان مربوطه، تصمیم به برگزاری تحصن کردند زیرا برگزاری تحصن از نظر قانونی نیاز به مجوز ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مطالبه اصلی دانشجویان حضور مسئول دفتر وزارت خارجه در شیراز در بین دانشجویان، بیان دغدغه‌‌های دانشجویان به وی و انتقال آن به دستگاه دیپلماسی کشور است.

زارع از حضور برخی از اعضای هیئت علمی و مسئول نهاد رهبری دانشگاه در جمع دانشجویان خبر داد و گفت: روز گذشته برخی از اعضای هیئت علمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شیراز و برخی از نمایندگان در جمع دانشجویان حاضر شدند و حمایت خود را از دانشجویان اعلام کردند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخی از مسئولان دانشگاه خواستار پایان تحصن دانشجویان شدند که با شعار " هیهات من الذله " دانشجویان روبرو شدند.

سخنگوی کمیته دانشجویی دفاع از حقوق هسته‌ای افزود: این حرکت دانشجویان در چارچوب نظام اسلامی و با هدف حمایت از منافع ملی و عزت و استقلال ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon