ارائه خدمات و ساماندهی یک میلیون زائر در سالگرد ارتحال امام(ره)

ارائه خدمات و ساماندهی یک میلیون زائر در سالگرد ارتحال امام(ره)

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: برای حضور یک میلیون نفر زائر ساماندهی انجام داده‌ایم. برای این زائران تدارکات لازم در نظر گرفته‌ایم و هماهنگی در ستادهای استانی انجام شده است.

سردار یعقوب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ما در قرارگاه برای حضور یک میلیون نفر زائر ساماندهی انجام داده‌ایم. آمار را از قبل اعلام کرده‌ایم و گفته‌ایم برای بخشی که برای زائران حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ساماندهی شده است یک میلیون نفر برآورد داشته‌ایم.

وی افزود: برای این زائران تدارکات لازم در نظر گرفته‌ایم. هماهنگی در ستادهای استانی انجام شده است. بخش اسکان، شب مانی، تغذیه و مباحث فرهنگی اقدامات لازم صورت گرفته است. در واقع در تعاملی که با ستاد بزرگداشت بوده، این اقدام انجام گرفته است.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به تعداد زائران خراجی که ساماندهی می‌شوند گفت: جمع بندی ما در مورد تعداد زائران خراجی بیش از هزار نفر است. این مهمانان خارجی از کشورهایی مثل عراق، یمن، سوریه، آلمان، روسیه، هلند، مالزی، هند، بنگلادش، سریلانکا، آمریکا و ... در این مراسم شرکت خواهند داشت.

قرارگاه شهید فهمیده مسئولیت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد که قبل و بعد از برگزاری مراسم خدماتی همچون ایمنی، تأمین، اسکان، بهداشت، اورژانس و آبرسانی را با کمک ادارات و سازمان‌های مستقر در تهران ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران