همایش بزرگ مبلغان در همدان برگزار می‌شود‌


همایش بزرگ مبلغان در همدان برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: نماینده طرح هجرت بلند مدت در استان همدان از برگزاری همایش بزرگ مبلغان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین ثابت عیار در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان طرح هجرت با هدف اعزام روحانیون با اولویت مساجد و حسینیه‌های فاقد روحانی در همدان برگزار می‌شود.

 ثابت عیار با بیان اینکه تعدادی از روحانیون از قم و تعدادی نیز از همدان برای شرکت در این طرح ثبت نام می‌کنند، بیان کرد: بیش از 320 روحانی در ایام ماه مبارک رمضان در طرح هجرت همدان شرکت می‌کنند.

 وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ مبلغان در همدان خبر داد و افزود: این همایش با حضور بیش از 400 روحانی از استان همدان و همچنین روحانیونی از قم برگزار می‌شود.

 ثابت عیار گفت: این همایش با هدف آمادگی روحانیون برای اعزام به مناطق مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان و تعدادی از مسئولان حضور می‌یابند.

 ثابت عیار با اشاره به اهمیت اجرای طرح هجرت بلند مدت گفت: مقام معظم رهبری در سفری به قم بحث هجرت را مطرح کرده و بر این مسئله تاکید کردند که روحانیون هجرت کنند و به نقاط مورد نیاز اعزام شوند.

 وی با بیان آثار و برکات طرح هجرت تصریح کرد: خنثی شدن تبلیغات دشمن، احیاء مساجد، احیاء معارف دینی، آموزش مبلغان و غیره از جمله برکات این طرح است.

 انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon