هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس در ماه رمضان پذیرفتنی نیست


هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس در ماه رمضان پذیرفتنی نیست

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس در ماه رمضان پذیرفتنی نیست، گفت: باید با استفاده از مزیت‌های کشاورزی موجود، قیمت‌های اقلام اصلی تا هفته آینده تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عبادالله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز (طرح ضیافت) که ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، ضمن ابراز نارضایتی از عدم حضور مدیران کل دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله صنعت و معدن، تعزیرات و دامپزشکی در جلسه، اظهار داشت: این جلسه به قدر شورای تامین استان دارای اهمیت است و باید همت بالایی در این راستا به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه قاعده عمل در ایام خاص مانند شب عید و ماه رمضان باید مانند سال گذشته رعایت شود، افزود: مصوباتی در این جلسه برای رفاه حال مردم در ایام ماه مبارک رمضان به تصویب رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز مصوبه نخست این جلسه را میزان اقلام مورد نیاز که در استان به مناسبت ماه رمضان ذخیره می‌شود، دانست و گفت: بر این اساس گوشت مرغ، برنج و شکر هریک به میزان هزار تن، خرما 200 تن، روغن 300 تن و لبنیات به میزان 410 تن برای این مدت زمان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت اقلام با توجه به ماه رمضان پذیرفتنی نیست، این امر را دومین مصوبه این جلسه خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه البرز استانی کشاورزی است، باید با استفاده از این مزیت‌ها قیمت‌های اقلام اصلی  تعیین شود که این امر در جلسه هفته آینده مشخص و اعلام می‌شود.

کامکار با بیان اینکه تعهدات هر دستگاه تعیین شده و ابلاغ می‌شود، تصریح کرد:  این امر به عنوان سومین مصوبه این جلسه در نظر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم، گفت: جانمایی برای برگزاری نمایشگاه در کرج از اهمیت بالایی برخوردرا است و همچنین اطلاع‌رسانی لازم در مورد فروشگاه‌های همکار در زمینه تنظیم بازار باید به مردم انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، اسکاد، تعاونی مصرف فرهنگیان، سوپرمارکت‌داران و اتحادیه تعاونی روستایی به عنوان همکاران ستاد تنظیم بازار برای عرضه اجناس مورد نیاز مردم انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه باید جلسات لازم برای بررسی و نحوه همکاری این فروشگاه‌ها برگزار شود، اظهار داشت: همه باید بسیج شوند تا با تدبیر و مدیریت صحیح نمایشگاهی همانند سال‌های گذشته در البرز داشته باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon