یک فصل شیرین و دوست داشتنی در «خونه خدا، خونه بچه‌ها»+ عکس

یک فصل شیرین و دوست داشتنی در «خونه خدا، خونه بچه‌ها»+ عکس

خبرگزاری تسنیم: در دنیای پرهیجان زندگی‌های مجازی امروز خیلی سخت است که پای چند نوجوان را به مسجد محل باز کنی و برای آنها از احکام و قرآن و چیزهای دیگر بگوییم؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و مسجد، نقطه امن بسیاری از خانواده هاست.

خبرگزاری تسنیم:

اردوی مشهد، دوچرخه، استخر،‌کلاس قرآن و چند کلاس مهارتی و یک هلیکوپتر کنترلی!

در دنیای پرهیجان زندگی‌های مجازی امروز خیلی سخت است که پای چند نوجوان را به مسجد محل باز کنی و برای آنها از احکام و قرآن و چیزهای دیگر بگوییم؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و مسجد، نقطه امن بسیاری از خانواده هاست که فرزندشان را به آنجا می‌سپارند تا تحت تربیت مربیان جوان و دغدغه‌مندش قرار بگیرند.

یک پوستر ساده با چند عکس معمولی از برنامه‌های سال گذشته مسجد، همه تلاش رسانه‌ای بچه‌های مسجد برای آوردن بچه‌ها به مسجد است. این رسانه آنقدر صادق بوده که سال‌های سال است اعتبارش را حتی با همین تبلیغات معمولی در کانون خانواده گرم ایرانی حفظ کرده است. دوباره بعد از نماز مغرب و عشا دفتر مسجد شلوغ می‌شود و بچه‌ها با پدر و مادرشان برای ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی به مسئول جوان دوره مراجعه می‌کنند.

«خونه خدا؛ خونه بچه‌ها» و «آینده را با فرزندانمان از مسجد بسازیم» شعار طرح تابستانی دو مسجد امام حسین(علیه السلام) و مسجد فائق است که طرح‌های گرافیکی آنها منتشر می‌شود.

مربیان سایر مساجد می‌توانند پوستر طرح‌های تابستانی‌شان را همراه شعار دوره به tasnim.culture@gmail.com  ارسال کنند تا در خبرگزاری تسنیم منتشر شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران