پورحیدری:مخالف حضور منصوریان در استقلال نیستم اما نجف‌نژاد نباید با او صحبت می‌کرد

پورحیدری:مخالف حضور منصوریان در استقلال نیستم اما نجف‌نژاد نباید با او صحبت می‌کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد که به هیچ عنوان مخالف سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال نیست.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه علیرضا منصوریان گفته مقداد نجف‌نژاد در حد 60 ثانیه برای حضور در استقلال صحبت کرده است، اظهار داشت: قرار نبود ایشان با منصوریان صحبت کند چون منصوریان با نفت قرارداد داشت و باید تیمش برای فصل جام حذفی آماده می‌کرد. با این حال از این موضوع ناراحت نیستم چون این اتفاق پیش از حکمی بود که برای مذاکره با گزینه‌های داخلی مربیگری استقلال به من داده بودند.

وی افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که دوست ندارم منصوریان سرمربی استقلال شود و برای من مسئله‌ درست کردند. در صورتی که این صحبت‌ها بچه‌گانه است و منظور من این بود که چون تیم منصوریان بازی دارد، درست نیست که با او مذاکره کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان مخالف حضور منصوریان در استقلال نیستم، چرا که قرار نیست من سرمربی استقلال شوم. اگر هم فرض بگیریم که من مخالف باشم، تنها یک رای در هیئت مدیره دارم و کاری نمی‌توانم انجام دهم. 

پورحیدری در خصوص اینکه نصرالله سجادی اعلام کرده قرار است در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس تغییراتی ایجاد شود، گفت: منتظر تصمیم‌گیری‌‌های وزارت ورزش هستیم تا تیم‌ها هر چه زودتر شکل خود را بگیرند و نباید زمان را از دست داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon