آماده‌باش ۲۰۰۰ تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون ویژه نیمه شعبان در قم


آماده‌باش 2000 تاکسی و 200 دستگاه ون ویژه نیمه شعبان در قم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از آمادگی خدمات‌رسانی ۲۰۰۰ تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون در نیمه شعبان خبر داد.

مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمسجد مقدس جمکران، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده سازمان تاکسیرانی در ارتباط با برنامه‌های ویژه نیمه شعبان و مراسم ارتحال امام راحل (ره) اظهار داشت: در این زمینه دو ستاد تشکیل‌شده ‌که یکی ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) از طرف جمکران و دیگری میدان آل یاسین واقع است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم افزود: برای 2 هزار تاکسی و 200 دستگاه ون ویژه نیمه شعبان کارتکس صادرشده ‌و 70 نفر از پرسنل سازمان و شرکت‌های تحت پوشش به منظور خدمات‌رسانی در حال آماده‌باش هستند.

عزتی بابیان اینکه بیش از 100 بنر راهنما تهیه و در اطراف مسجد جمکران نصب می‌شود، گفت: برای تاکسی‌ها نرخ مشخصی تعیین‌شده است که بر روی تاکسی‌ها نصب می‌شود و عمده تردد از سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم تصریح کرد: برای روزهای 5 شنبه بعداز ظهر و جمعه بعد از ظهر 14 و 15 خرداد حدود 200 دستگاه تاکسی در نظر گرفته‌شده است که در سه‌راه خرمشهر و میدان 72 تن مستقر هستند تا اینکه زائرانی که قصد خروج از شهر رادارند پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار بطری آب معدنی بین زائران و رانندگان توزیع می‌شود عنوان کرد: وضعیت تاکسی زائر در استان قم به این گونه است که هنوز خودرو نو برای این کار اختصاص نداده‌اند و به محض اختصاص خودرو از تهران این پروژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon