ابراهیمی: کی‌روش کسانی را که لیاقت داشتند به تیم ملی دعوت کرد

ابراهیمی: کی‌روش کسانی که لیاقت داشتند را به تیم ملی دعوت کرد

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که کارلوس کی‌روش بازیکنانی را که لیاقت داشته ‌اند، به تیم ملی دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید ابراهیمی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی اظهار داشت: مینی‌کمپ اول و دوم را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم که تعداد بازیکنان در این تمرینات بیشتر بود و همه کسانی که در لیگ کیفیت خوبی از خودشان نشان داده بودند در این 2 اردو شرکت کردند. 

وی افزود: دست کی‌روش برای انتخاب بازیکنان بسته است و او تعداد محدودی را می‌توانست در لیست نهایی قرار دهد و به همین دلیل تعدادی از بازیکنان از مینی‌کمپ اول و دوم خط خوردند البته همه آنها آینده‌های فوتبال ایران و تیم ملی هستند که مطمئناً در اردوی اول و دوم بسیار خوب کار کردند. اکنون هم اردوی نهایی در حال برگزاری است و ما سعی خواهیم کرد بسیار خوب تمرین کنیم تا آماده شویم. 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه با توجه به خداحافظی جواد نکونام به نظر می‌رسد او جایگزین این بازیکن در پست هافبک دفاعی شود، گفت: در این خصوص نظر نهایی را کی‌روش خواهد داد و او تصمیم‌گیرنده است. من در 3 سال گذشته در تیم ملی حضور داشتم و در این مدت همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. اکنون هم تلاش خواهم کرد تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم و تصمیم نهایی را هم کی‌روش خواهد گرفت.

ابراهیمی درباره اینکه با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان و ترکمنستان شرایط به چه شکل است، خاطرنشان کرد: ما در ایام عید دو بازی دوستانه مقابل شیلی و سوئد داشتیم که بعد از آن هیچ اردویی برگزار نکردیم. اکنون هم یک بازی مقابل ازبکستان پیش روی ما است که مطمئنا این بازی تدارکاتی کمک خواهد کرد تا به خوبی برای دیدار با ترکمنستان آماده شویم. من به شخصه شناختی از ترکمنستان ندارم اما کادرفنی تیم ملی این تیم را آنالیز کرده و مطمئنا از آنها شناخت خواهیم داشت. اکنون هیچ حریف آسانی در فوتبال وجود ندارد و برای کسب موفقیت همه باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به کارشکنی ترکمنستانی‌ها که شهر برگزاری دیدار مقابل ایران را تغییر دادند و تیم ملی به جای عشق‌آباد باید در شهر داش‌آغوز به میدان برود، تصریح کرد: شنیده‌ایم که شهر را تغییر داده‌اند، اما ما تیم اول آسیا هستیم و مطمئنا با قدرتی که داریم هر حریفی را در داخل و خارج از خانه می‌توانیم شکست دهیم اما هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم و سخت باید تلاش کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه وضعیت تیم باشگاهی‌اش به چه شکل است و پیش از دربی گفته بود، می‌خواهد به سپاهان برود، خاطرنشان کرد: صحبتی که من قبل از دربی کرده بودم سوءتفاهم بود و من اینگونه نگفتم که می‌خواهم استقلال را ترک کنم بلکه گفتم بازیکن آزاد هستم و می‌توانم هر تصمیمی بگیرم. هنوز تکلیف من مشخص نیست همانطور که تکلیف باشگاه مشخص نشده و اکنون که در پایان فصل هستیم هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام، اکنون همه تلاشم را برای تیم ملی می‌کنم و پس از آن برای تیم باشگاهی‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. 

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا اولویت ماندنش در استقلال است، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست چون هیچ کس از باشگاه با من صحبتی نکرده است هنوز مالک باشگاه یا مدیرعامل و سرمربی تیم مشخص نیست و نمی‌دانیم که باید با چه کسی صحبت کنیم به همین دلیل هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. 

وی درباره اینکه گفته می‌شود منتظر است تا قلعه‌نویی تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند و بعد تصمیم‌گیری کند، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و اصلا چنین چیزی صحت ندارم. سالی که من در سپاهان بودم گفتم که امیر قلعه‌نویی به من لطف داشت و به من اعتماد کرد و من هم همه تلاشم را کردم تا جواب اعتماد او را بدهم. بعد از آن هم با لوکا بوناچیچ و کرانچار کار کردم و اینگونه نبود که هرجا قلعه‌نویی برود من هم باشم. مطمئنا تصمیمی خواهم گرفت که برای خودم خوب باشد و با قلعه‌نویی و یا شخص دیگری قرارداد ندارم بلکه تصمیمی خواهم گرفت تا آرامش بیشتری داشته باشم و پیشرفت کنم. 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود او پسر امیر قلعه‌نویی است اظهار داشت: نه من بلکه خیلی از بازیکنان دیگر هستند که قلعه‌نویی آنها را دوست دارد هر بازیکنی که خوب کار کند و بدون حاشیه باشد همین شرایط را پیدا می‌کند و من هم تا به حال مشکلی با قلعه‌نویی، کی‌روش، کرانچار و یا سایر مربیان نداشته‌ام چون همیشه تلاش می‌کنم کار خودم را انجام دهم.

ابراهیمی در پایان در خصوص اینکه برای فصل آینده پیشنهاد خارجی هم دارد، گفت: همان طور که گفتم هیچ صحبتی با تیمی نکرده‌ام و پیشنهاد خارجی هم ندارم. 

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon