طارمی: کی‌روش این اردو هم دعوتم نمی‌کرد، انگیزه‌ام را از دست نمی‌دادم

طارمی: کی‌روش این اردو هم دعوتم نمی‌کرد، انگیزه‌ام را از دست نمی‌دادم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حتی اگر کی‌روش در این اردو از من دعوت نمی‌کرد باز هم انگیزه‌ام را از دست نمی‌دادم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی در خصوص اینکه پیش از این گفته بود کی‌روش با دعوت نکردنش انگیزه او را دوچندان کرده و حالا که دعوت شده چقدر انگیزه دارد، اظهار داشت: همان طور که گفتید قبلا هم گفته بودم اگر به تیم ملی دعوت نشوم انگیزه‌ام بیشتر و بیشتر خواهد شد و در لیگ و آسیا تلاش خواهم کرد تا خودم را نشان دهم، حتی اگر این اردو هم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم از انگیزه‌ام کم نمی‌شد و برای فصل آینده تلاشم را دوچندان می‌کردم.

وی افزود: دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و حالا هم که به تیم ملی دعوت شده‌ام در اردوها تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم. حضور در تیم ملی و بازی کردن برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ است که امیدوارم نصیب من هم بشود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود برای فصل آینده از تیم الکویت کویت پینشهاد دارد و آیا قصد ترک کردن سرخ‌پوشان را کرده است، گفت: از تیم‌های عربی پیشنهادی رسیده و یکی دو تا پیشنهاد اروپایی هم رسیده است. وضعیت الکویت هم مشخص نیست. مطمئنا اولویت من پرسپولیس است اما هنوز هیچ کس صحبتی با من نکرده و چیزی در این تیم مشخص نیست. مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه مشخص نیستند و هیچ کس با ما تماس نگرفته است. من با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارم که برای سال دوم می‌توانم توافقی جدا شوم اما اگر کسی به من زنگ نزند طبیعتا سراغ پیشنهادهای دیگری خواهم رفت. 

طارمی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ با وضعیتی نامشخص ایران را ترک کرد و هنوز پولش را نگرفته است، خاطرنشان کرد: وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست همان طور که گفتید برانکو هم پولی نگرفته است و در این 2،3 ماه هم مجانی کار کرده است. او هرچه هم داشت برای پرسپولیس گذاشت. وزارت ورزش باید به فکر پرسپولیس و استقلال باشد همانطور که امید ابراهیمی گفت وضعیت استقلال هم مشخص نیست. یکی باید به ما بازیکنان بگوید که آیا سال دیگر ما را می‌خواهند تا بتوانیم در خصوص آینده‌مان تصمیم بگیریم.  

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه رقیبان زیادی در خط حمله تیم ملی دارد و آیا می‌تواند نظر کی‌روش را جلب کند، اظهار داشت: فوتبال میدان نبرد است، درست است که بازیکنان بزرگی در تیم ملی هستند اما من هم آمده‌ام تا خودم را نشان بدهم، هدف همه این است که تیم ملی سربلند باشد و فرقی نمی‌کند که من بازی کند یا کس دیگری، همه تلاش می‌کنیم تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد و من هم تلاش خواهم کرد بین 11 نفر و یا بازیکنان ذخیره باشم که این برایم افتخار است.

وی در پایان درباره اینکه در پرسپولیس با 3 مربی متفاوت تمرین کرد و از بین دایی، درخشان و برانکو کدام یک وضعیت فنی‌شان بهتر بود، گفت: هر 3 این مربیان خوب بودند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon