اسلامیان: کی‌روش در تحریم‌ها کاری کرد که هر کسی جرأتش را نداشت

اسلامیان: کی‌روش در تحریم‌ها کاری کرد که هر کسی جرأتش را نداشت

خبرگزاری تسنیم: نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است که کارلوس کی‌روش در زمان تحریم‌ها کاری کرده که هر کسی جرأت این کار را نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود اسلامیان در تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی حضور یافته بود پس از اینکه کی‌روش، دستیاران و بازیکنانش را به او معرفی کرد، اظهار داشت: به کارلوس کی‌روش، کادرفنی و شما عزیزان (بازیکنان تیم ملی) که اینجا حضور دارید، خسته نباشید می‌گویم. توضیح دادن در خصوص فوتبال در اینجا درس پس دادن است و باید بگویم هیچ پدیده‌ای در دنیا به اندازه فوتبال در وحدت و نشاط ملی تاثیر ندارد. 

وی افزود: فوتبال پدیده‌ای است که در 100 سال گذشته نشان داده می‌تواند در ارتقای روحیه افراد بسیار بسیار اثرگذار باشد و شاید گاهی اوقات رسانه‌ها در خصوص هزینه‌هایی که در این رشته می‌شود، صحبت‌هایی انجام دهند که باید بگویم فوتبال یک پدیده بسیار درآمدزاست و من هم افتخار می‌کنم که یک روز فوتبالیست‌های ما میلیون‌ها دلار پول بگیرند. هزینه‌ای که در فوتبال می‌شود با تاثیری که این پدیده در جامعه دارد، به خصوص در جامعه 80 میلیونی ایران اصلا قابل مقایسه نیست و پولی که در فوتبال هزینه می‌شود نمی‌توان با اثربخشی آن مقایسه کرد که پول در کنار این اثربخشی بسیار ناچیز است. 

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها با هدایت کارلوس کی‌روش یادآور شد: شما عزیزان در جام جهانی و جام ملت‌ها باعث افتخار ما شدید که صمیمانه از همه تشکر می‌کنم. ما کشوری هستیم که در تحریم قرار داریم و اکنون دنیا، دنیایی شده است که هر کسی که قدرت داشته باشد روی پا می‌ماند و همه دنبال کشورهایی هستند که از آن تبعیت کنند اما ما با وجود مشکلات زیاد استقلال خودمان را داریم. 

اسلامیان با اشاره به تحریم‌های ایران و مذاکرات هسته‌ای، رو به بازیکنان گفت: امروز در کشوری زندگی می‌کنید که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا می‌آید و برای مذاکره با وزیر امور خارجه کشورمان 9 روز زمان می‌گذارد که این موضوع باعث می‌شود عزت کشور ما بیشتر شود. مشکلات در ایران زیاد است اما نوید این را می‌دهم که مشکلات هر چه زودتر حل شود.  اکنون که به اینجا (ورزشگاه پاس قوامین) آمدم پشت این ورزشگاه شهید گمنامی را دفن کرده‌اند و باید بگویم من هم جزو کسانی هستم که افتخار حضور در 8 سال جنگ تحمیلی را داشتم و در این جنگ کسانی بودند که بدون ادعا جنگیدند. اکنون همه شما وارث چنین افرادی هستید که باید از تک‌تک شما تشکر کنم که برای عزت ایران از دل و جان خود مایه گذاشتید. 

وی ادامه داد: از برادرم کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنم که در شرایط تحریم به ایران آمد و حتی چند مصاحبه علیه تحریم‌های جهانی انجام داد و در این خصوص موضع گرفت. کسانی که در عرصه سیاست هستند می‌دانند دفاع از کشوری که در تحریم است شجاعت می‌خواهد و کی‌روش کاری کرد که هر کسی جرأت این کار را نداشت. من حضور کی‌روش در ایران را غنیمت می‌شمارم و همه باید قدرشناس این اتفاق باشیم. درست است که مشکلات زیاد است اما این مسائل هم حل می‌شود.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مشکلات بین‌المللی زیادی هم در کشور ما وجود دارد که این مشکلات با عزت حل خواهد شد و در فوتبال هم با تدبیر و مدیریتی که کی‌روش دارد، می‌توانیم به موفقیت برسیم و امیدوارم شاهد بازی‌های بسیار خوبی از شما عزیزان باشیم. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon