سقوط یک دستگاه اتوبوس در محور کرج - چالوس بیش از ۱۰ کشته برجای گذاشت


سقوط یک دستگاه اتوبوس در محور کرج - چالوس بیش از 10 کشته برجای گذاشت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه عصر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در منطقه سیاه‌بیشه محور کرج_ چالوس به داخل دره سقوط کرد، گفت: این حادثه بیش از ده کشته بر جای گذاشت و احتمال افزایش کشته‌شدگان وجود دارد.

احسان نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه عصر امروز ساعت 17:30 یک دستگاه اتوبوس مسافربری در منطقه سیاه‌بیشه محور کرج- چالوس به داخل دره سقوط کرد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر البرز معین استان مازنداران است به همین منظور در امر امدادرسانی این حادثه اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر البرز برای کمک‌رسانی به مصدومان و مسافران این حادثه 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرده است، افزود: یک خودروی ست نجات از محل جمعیت هلال احمر البرز به این مکان نیز اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه 2 خودروی نجات همراه با تیم نجات کوهستان هلال احمر البرز در محل حادثه حاضر شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این حادثه بیش از 10 کشته و 13 مصدوم بر جای گذاشت و احتمال افزایش کشته‌شدگان وجود دارد.

وی گفت: با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه در این محور به سبب تعطیلات پیش‌رو از رانندگان درخواست می‌شود با دقت‌نظر بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon