دادکان: هشت ماه قبل گفته بودم که پرسپولیس و استقلال واگذار نمی‌شوند

دادکان: هشت ماه قبل گفته بودم که پرسپولیس و استقلال واگذار نمی‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: پرسپولیس و استقلال واگذار نمی‌شوند و نباید مردم را با این موضوع سر کار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد دادکان پس از قهرمانی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: خوشحالم که تیم ما به این موفقیت دست پیدا کرد. دانشگاه آزاد امسال در 10 رشته ورزشی در بخش خواهران و برادران به قهرمانی رسید و در 15 رشته توسط روی سکو رفت. این در حالی بود که مخارج ما بسیار شفاف بود و به زودی لیست این مخارج را اعلام می‌کنیم.

وی درباره نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: بسکتبال ما نشان داد که چه جایگاهی دارد. فقط نباید این نایب‌قهرمانی را ببینید. باید به میزان هزینه‌ها نیز توجه کرد. مشحون خودش به من گفت که مهرام 6 برابر تیم ما هزینه کرده و این در شرایطی که این تیم همراه با ما در فینال حضور داشت.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد: ما فینال هفتم را در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد و بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار کردیم و حتی بانوان نیز حضور داشتند. همه دیدند که هیچ اتفاقی در سالن رخ نداد. اگر این مسابقه در شهرستان برگزار می‌شد، حساسیت به وجود می‌آمد.

دادکان درباره پاداش به بازیکنان تیم تنیس روی میز و همچنین آینده تیم‌های دانشگاه آزاد در رشته‌های مختلف عنوان کرد: قراردادهای ما حرفه‌ای بسته شده و فکر همه چیز از جمله پاداش‌ها را کرده‌ایم. درباره تیم‌های دانشگاه آزاد نیز باید بگویم که با همین قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که "آیا شما حاضر بودید به بلاتر در انتخابات فیفا آن هم در حالی که این نهاد غرق در فساد شده، رأی بدهید؟" اظهار داشت: آن کسی که از ایران رأی داده، حتماً فکرش را کرده است. شاید اگر من هم بودم، به بلاتر رأی می‌دادم.

دادکان در پایان درباره وضعیت دو باشگاه پرطرفدار پایتخت گفت: هشت ماه گفته بودم که این موضوع سر کاری است و در واقع اراده‌ای برای واگذاری نیست. این دو تیم را نمی‌شود واگذار کرد و نباید مردم را سر کار گذاشت.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon