۲ قطبی‌کردن جامعه ایران از اهداف اصلی دشمن است


2 قطبی‌کردن جامعه ایران از اهداف اصلی دشمن است

خبرگزاری تسنیم:امام جمعه موقت تهران گفت: براندازی نظام دینی، فشار آوردن به مردم برای اینکه مقابل نظام بایستند، انتقام گرفتن ۳۶ ساله از انقلاب اسلامی ایران و تحقیر ملت ایران و دو قطبی کردن جامعه ایران از اهداف اصلی دشمن در این زمینه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله سید احمد خاتمی در آئین جشن ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (ع) در مصلای بقیه‌الله الاعظم (عج) کاشان اظهار داشت: در بحث مذاکرات هسته‌ای، آمریکایی‌ها نگران این هستند که ایران بمب اتم بسازد، درحالی که ساخت اینگونه سلاح‌ها با فقه ایران تطبیق و سازگاری ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها از رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت می‌کنند اما حمایت ایران از کسانی که برای شرافت وطنشان دفاع می‌کنند را تروریست می‌دانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دارای400 کلاهک هسته‌ای و 400 بمب اتم است، گفت: رژیم صهیونیستی زیر نظارت آژانس بین‌المللی نیست و نگرانی از این رژیم تروریستی هم وجود ندارد.

وی اظهار داشت: جامعه به دو جامعه جاهلی و جامعه الهی که همان علوی و مهدوی است، تقسیم می‌شود که در یک صف جامعه دینی والهی و در صف دیگر جامعه جاهلی است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: براندازی نظام دینی، فشار آوردن به مردم برای اینکه مقابل نظام بایستند، انتقام گرفتن 36 ساله از انقلاب اسلامی ایران و تحقیر ملت ایران و دو قطبی کردن جامعه ایران از اهداف اصلی دشمن در این زمینه به شمار می‌رود.

وی درباره اهمیت توجه به موضوع حمایت از ولایت فقیه گفت: حمایت از ولایت، حمایت از جانشین امام زمان(عج) است و همه باید در این زمینه دقت داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon