آمریکا در طول تاریخ غیرقابل اعتماد بودن خود را اثبات کرده‌ است


آمریکا در طول تاریخ غیرقابل اعتماد بودن خود را اثبات کرده‌ است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در گذشته تجربه‌های زیادی داشته است گفت: آمریکا امتحان بدی را در تاریخ از خود ثبت کرده و نشان داده است هیچگاه قابل اعتماد نبوده است؛ بنابراین باید در مقابل آن‌ها هوشمند باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در جمع مردم در مسجد مقدس جمکران قم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نمایش دادند و آن‌ها را در جهان تحقیر کردند اظهار داشت: امروز مستکبران و آمریکا به دنبال انتقام جویی از ایران هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران پس از 36 سال همچنان بر آرمانهای خود استوار است افزود: عزت و اقتدار ایران حفظ می‌شود و ما به هیچ عنوان در برابر آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه زمانی که بزرگانی مانند امام زمان (عج) را داریم نیازی به کشورهایی مانند آمریکا نداریم گفت: ما نباید در مقابل آمریکا و اسرائیل دست و پا بزنیم.

صدیقی با بیان اینکه امام زمان (عج) عصاره وجودی همه انبیا و وارث اولیا الله است خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) مانند حضرت یوسف که برای عزیز مصر شدن زندان و چاه را تحمل کرده امروز در زندان غیبت است و خون جگر می‌خورد.

صدیقی با تاکید بر اینکه امروز مردم باید گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) باشند گفت: نباید نگاهمان به دشمن باشد و باید همیشه به دنبال حفظ عزت خود باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌ها باید تحمل سختی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در مذاکرات به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: دشمن می‌خواهد عزت ما را از بین ببرد و سرعت ما را در پیشرفت کاهش دهد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در گذشته تجربه‌های زیادی داشته است گفت: آمریکا امتحان بدی را در تاریخ از خود ثبت کرده و نشان داده است هیچگاه قابل اعتماد نبوده است؛ بنابراین باید در مقابل آن‌ها هوشمند باشیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon