اشراف اطلاعاتی قابل قبولی نسبت به گروه‎های تروریستی داریم

اشراف اطلاعاتی قابل قبولی نسبت به گروه‎های تروریستی داریم

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی و انتظامی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای سپاه و انتظامی اقدامات خوبی را در مقابله با این گروهک‎ها انجام دادند و وزارت اطلاعات به شخصه ضربات خاصی را به نیروهای تروریستی وارد کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، "حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به امنیت مرزهای شرقی کشور، اظهارداشت: علی رغم وجود گروهک‎های تروریستی در آنسوی مرزها، اقدامات ایذایی برای نیروهای مرزی، انتظامی و یا حتی افرادی که در داخل شهرهای مرزی قرار دارند، وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در چندماه گذشته برای مقابله با گروهک‎های تروریستی در مناطق مرزی انجام شده، تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای سپاه و انتظامی اقدامات خوبی را در مقابله با این گروهک‎ها انجام دادند و وزارت اطلاعات به شخصه ضربات خاصی را به نیروهای تروریستی وارد کرد.
 
ذوالفقاری با اشاره به خنثی شدن برخی حرکت‌های تروریستی در منطقه سراوان، اظهار داشت: با اقدام مناسب نیروهای مرزی شرق کشور مقدار زیادی مواد منفجره از آنان کشف و ضبط شد، همچنین یک باند تروریستی دیگر در منطقه چابهار و جکیگور که در صدد اقدامات ضد امنیتی بودند با اقدام به موقع نیروهای وزارت اطلاعات به هلاکت رسیدند.
 
ذوالفقاری تاکید کرد: در حال حاضر شاهد کاهش حمایت سیاسی و مالی برخی کشورهای منطقه در جهت تقویت و توسعه این گروهک‌ها هستیم.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: ضرباتی که همواره به این گروهک‌ها زده شده در راستای اشراف وزارت اطلاعات بوده و در این زمینه وضعیت قابل قبولی داریم، گرچه برخی اقدامات ایذایی را می‌توان متصور بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon