مجلس به‌دنبال مردمی کردن اقتصاد کشور است

مجلس به‌دنبال مردمی کردن اقتصاد کشور است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمهیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به مردمی کردن اقتصاد گفت: تصویب لایجه رفع موانع تولید در مجلس قطعاً می‌تواند زمینه خوبی برای حضور مردم در اقتصاد باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران  با تبریک به‌مناسبت ولادت حضرت صاحب زمان(عج) اظهار داشت: توفیقی بود که از نزدیک فعالیت‌های اقتصادی و استانی آذربایجان شرقی را بررسی کنم، از طرفی دیگر چون در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار داریم، قطعاً پیدا کردن یک دید از توسعه استان‌ها مفید است تا در قانون مربوطه یک خیز جدی برای توسعه صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین توفیقی است که در این سفر از فعالیت‌های فرهنگی استان اطلاعاتی را کسب کنیم، همچنین در این سفر قرار است پروژه بیمارستان امام سجاد تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و همچنین در مراسمی به‌مناسبت ولادت امام زمان(عج) در بناب شرکت می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم روز میلاد امام زمان برای مردم آذربایجان که نمونه‌ای از تفکر اصیل اسلامی هستند یک انرژی مضاعفی را ایجاد کرده تا از این طریق برای حل مشکلات کشور از آن استفاده کنیم، همچنین در شرایط فعلی به‌خاطر مضایقی که ستمگران بین المللی به ایران وارد کرده و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد اقتضا می‌کند که تمرکز کشور بر تولید داخلی و توسعه ملی باشد. زیرا این حوزه است که توانمندی ایران را افزایش داده و قطعاً تحقق آن بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست.

 لاریجانی با اشاره به تمهیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گفت: مجلس در این رابطه لایحه‌ای را با عنوان لایحه رفع موانع تولید تصویب کرد که قطعاً این قانون می‌تواند  زمینه خوبی برای حضور مردم در اقتصاد ایجاد کند.

رئیس مجلس گفت: به مردم آذربایجان که همیشه در انقلاب پیشرو بودند توصیه می‌کنم که در این شرایط حساس در عرصه اقتصاد حضور پیدا کنند و قطعاً دولت و مجلس هم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ب*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon