تخریب جلیلی ناشی از سونامی حمایت از وی است


تخریب جلیلی ناشی از سونامی حمایت از وی است

خبرگزاری تسنیم: کامران باقری لنکرانی گفت : با ایجاد یک سونامی حمایت از جلیلی در سه روز گذشته جریان های رقیب اقدامات تخریب گسترده ای علیه وی به راه انداخته اند.

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کامران باقری لنکرانی شب گذشته در جمع حامیان جلیلی در  مسجد آذربایجانی های بوشهر اظهار کرد : یکی از تخریب های گسترده علیه جلیلی متصل کردن وی به جریان انحرافی است .

وی با اعلام این که مخالفتم با جریان انحرافی باعث شد که در دولت نباشم افزود: با تحقیق و بررسی پیرامون شخصیت علمی و کارایی جلیلی وی را اصلح برای ریاست جمهوری دانستم و اگر ذره ای تردید برای وصل بودن جلیلی به جریان انحرافی داشتم  هرگز ایشان را انتخاب نمی کردم .
وزیر بهداشت دولت نهم با اعلام این که آیت الله مصباح یزدی از جلیلی حمایت کرده است تصریح کرد : با توجه به این که آیت الله مصباح اولین نفر بوده که مقابل جریان انحرافی ایستاده است، منطقی نیست که اگر جلیلی طرفدار این جریان بود از وی حمایت کند.
لنکرانی یادآور شد : جلیلی فرسنگ ها از تفکر انحرافی فاصله دارد که مخالفان وی به درستی این مطلب را می دانند اما برای حذف ایشان با این گونه تخریب ها زمینه شایعه پراگنی را هموار می سازند .
وی دیگر دلیل تخریب جلیلی را نداشتن تیم قوی مدیریتی همکار در دولت و دستگاه های اجرایی  توسط مخالفینش دانست و گفت: موج نخبگان مومن در اقصی نقاط کشور برای کمک به دولت یازدهم به مدیریت جلیلی به راه افتاده است .
حامی جلیلی اظهار کرد: در حالی از جوان و بی تجربگی جلیلی در یک فضای تخریبی این روزها شایعه سازی  می شود که وی 7 سال دبیر شورای امنیت ملی کشور بوده است.

وی افزود: میزان تسلط جلیلی به مشکلات کشور با توجه به حضور هفت ساله در شورای امنیت ملی کشور باعث شده است که نسبت به کاندیداهای دیگر اشرافیت کامل تری نسبت به اوضاع درونی و بیرونی داشته باشد.

وزیر دولت نهم با اعلام این که انتخابات 92 مانند انتخابات 88 نیست،گفت : هرچند مردم به علائق سیاسی مختلفی رای می دهند اما هرگز خاطرات سال 88 را فراموش نمی کنند.

وی با اعلام این که جریان فتنه 8 ماه کشور را در فلج و به منافع ملی آسیب رساند گفت : پیش بینی می شود انتخابات سال 92 با آرامش کامل و در چارچوب قانون انجام می شود.

حامی جلیلی به کاندیداهای ریاست جمهوری توصیه کرد : با بصیرت و دید روشن نتایج انتخابات را بپذیرید و برای حفظ آبروی نظام در عرصه بین المللی با تمکین کردن اجازه سوء استفاده کردن به بدخواهان ندهند.

وی با مهم ارزیابی کردن انتخابات 92 در ایران گفت : این انتخابات در عرصه جهانی این قدر مهم است که کشورهای خارجی از آن به عنوان بزرگترین واقعه سال 2013 یادکرده اند .

لنکرانی درباره دلایل انتخاب جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح اظهار کرد : جلیلی را احساسی انتخاب نکرده ایم، بلکه آن را حجت شرعی می دانیم و معتقدیم جلیلی اجازه نخواهد داد کشور عقب گرد داشته باشد و یا در حال بماند بلکه پویا به سمت جلو پیش می برد.
وی افزود : گفتمان جلیلی از نوع گفتمان انقلاب است که هر روز با اقبال گسترده مردم روبرو شده است و هر روز مردم با بن دندان واقعیت های این گفتمان را بیشتر درک می کنند .

وزیر بهداشت دولت نهم یادآور شد: کسانی که گفتمان سازش مطرح کرده اند باید جوابگوی مردم باشند .

وی اظهارکرد: قربانی مشکلات امروز جامعه اقشار محروم هستند که ناچار به تحمل تورم متوسط 40 درصد هستند در حالی که بخش عمده ای از این مردم تحت فشار تورم 80 درصدی قرار دارند حال آن که اقشار متمول فقط 3 تا5 درصد از این تورم متوسط 40 درصدی را احساس می کنند .

لنکرانی افزود : واقعیت تلخ بیکاری ، تورم و فقر جامعه را انکار نمی کنم اما راهکار سازش نیست که این نوع گفتمان فقط مشکلات را چندین برابر می کند .

وی با اعلام این که در مناظره اول عده ای برای حل مشکلات موجود کشور مدل آرژانتین و ترکیه را چاره گشا دانستند گفت : پس از سه روز همگان دیدند که چگونه ترکیه با آن مدل دچار مشکل شده است که هنوز ادامه دارد.

حامی جلیلی یادآور شد : کسانی که بر گفت وگو با کدخدای جهان صحبت می کنند باید این سابقه تاریخی را در ذهن به یاد داشته باشند که افرادی مانند قزافی که در مسئله هسته ای خود با هواپیمای شخصیش تمام ابزار و نقشه های هسته ای را به غرب تحویل داد دارای چه سرنوشت فجیعی شد.

وی یادآور شد : ما به جای کدخدای جهان با خود خدای جهان گفت وگو می کنیم .

لنکرانی با اشاره به رنگ بندی کاندیداها اعلام کرد : کار کشور با رنگ بنفش و سبز و غیره حل نمی شود بلکه رنگ باید خدایی باشد .

حامی جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزود : راهی جز تاکید بر اقتصاد مقاومتی ، گفتمان مقاومت و امید به آینده با نگاهی روشن نداریم در غیر این صورت به سوی  اضمحلال پیش می رویم.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon