حجم تخریب‌ها علیه جلیلی تشدید شده است

حجم تخریب‌ها علیه جلیلی تشدید شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: جریان تردید نیز مانند جریان فتنه و انحراف راه به جایی نخواهد برد و جلیلی در پاسخ به این انتظار به حق ملت تا پایان در عرصه‌ رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی یکی از نامزدهای اصولگرای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته در چند روز اخیر و خصوصا طی ساعات گذشته علیه سعید جلیلی گفت: جریان عظیمِ اقبال عمومی به گفتمان ناب انقلاب اسلامی با چنین اقدامات سخیف و بد اخلاقی‌های انتخاباتی، مخدوش نخواهد شد.

وی با تأکید بر اوج‌گیری چشمگیر و جهش تصاعدی اقبال عمومی به گفتمان عزت و مقاومت تأکید کرد: جریان تردید نیز مانند جریان فتنه و انحراف راه به جایی نخواهد برد و جلیلی در پاسخ به این انتظار به حق ملت تا پایان در عرصه‌ رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برهمین اساس اعلام کرد: هجمه تخریب سعید جلیلی، به شکل‌های گوناگون نظیر انتشار پیامک‌های مغرضانه به صورت گسترده، درج اخبار دروغین مبنی بر کناره‌گیری جلیلی از کاندیداتوری ریاست جمهوری و یا اخبار تخریبی علیه وی، تفکرات، عملکرد و حتی ستاد ایشان طی روزهای گذشته و خصوصا ساعت‌های اخیر توسط برخی رسانه‌ها به جد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon