اظهارات عجیب سرمربی کره جنوبی در آستانه دیدار با ایران/ دوست دارم ازبکستان صعود کند

اظهارات عجیب سرمربی کره جنوبی در آستانه دیدار با ایران/ دوست دارم ازبکستان صعود کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی پس از شکست دادن ازبکستان گفت که دوست ندارد ایران به جام جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 از گروه A منطقه آسیا تیم فوتبال کره‌جنوبی شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه یک بر صفر در سئول بر ازبکستان، دیگر تیم مدعی این گروه غلبه کرد تا در آستانه هشتمین حضور متوالی خود به جام جهانی قرار بگیرد.

کره به لطف گلی که اکمل شوراخمادوف، مدافع ازبکستان به اشتباه وارد دروازه خودی کرد 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد تا با 14 امتیاز صدر جدول این گروه را در اختیار بگیرد.

چوی کانگ هی، سرمربی کره‌جنوبی پس از اتمام این بازی گفت: پس از نتیجه مساوی که مقابل لبنان در بیروت به دست آوردیم فشار زیادی روی بازیکنان‌مان بود. می‌دانستیم ازبکستان تیم خوبی است و بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد ولی بازیکنان ما تمرکزشان را تا آخرین لحظه حفظ کردند و همین باعث شد پیروزی را از آن خود کنیم.

در این گروه تیم‌های کره‌جنوبی، ایران و ازبکستان همچنان شانس صعود مستقیم به جام‌جهانی به عنوان دو تیم اول را دارند. با وجود اینکه کره صدرنشین این گروه است ولی مربی این تیم صعود تیمش را قطعی نمی‌داند.

وی افزود: صعود خود به جام‌جهانی را قطعی نمی‌دانیم و هنوز نیاز داریم مقابل ایران نیز کار خود را انجام دهیم. می‌دانیم بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت و برای همین از همین الان روی آن بازی نیز تمرکز خواهیم کرد.

سرمربی کره جنوبی تصریح کرد: رفتار بدی با ما در ایران شد و رفتاری که آنها از خود نشان دادند خوب نبود. آنها میهمان‌نواز نبودند. جدا از اینکه چه تیمی به جام جهانی خواهد رفت دوست دارم ایران را شکست دهیم. صادقانه بگویم که از ایران بیشتر از ازبکستان متنفرم! امیدوارم ازبکستان به جام‌ جهانی صعود کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon